[Studieproject] Kosten van 1 (nieuwe)bedrijfscomput per jaar

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Hallo,

Voor een project dienen wij een aantal aanbevelingen te doen. Uit onderzoek blijkt dat het bedrijf zich moet verdiepen in het vernieuwen van haar werkplekken (huidige is oud en afgeschreven).

Een voorstel van ons is het leasen van nieuwe pc's. De kosten zijn niet goed te achterhalen zonder offertes aan te vragen. Met alle ervarging en expertise die hier zit wil ik vragen of iemand ons kan helpen.

Dus, wat zijn de lease kosten per pc per jaar (over een periode van 3 jr).
Incl. Muis, keyboard, monitor, service en garantie. Installatie en infrastructuur even terzijde gelaten.

Alvast bedankt!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:31
Vraag een offerte op? Lijkt me niet moeilijk te vinden?

Roomba E5 te koop

• Carstijn
  • Laatst online: 11-01 18:01
Kijk eens naar de software en het os dat op deze pc gaan draaien, dat is ook een aardige kostenpost.

• Liqued
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01 18:51
Er zijn meer vragen die je zult moeten stellen. Zoals wat zijn de beheerskosten en doe je deze zelf of ga je dit outsourcen (bv via Getronics of Atos). Er zijn trouwens tal van sites, waar je welk degelijk deze kosten kunt achterhalen als je het alleen over leasen hebt.

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Dat zeg ik, ik wil niet direct een offert aan vragen.

Er van uitgaande dat er XP op gedraaid moet gaan worden en de overige lincenties aanwezig, dan moet er toch een globale rekensom gemaakt kunenn worden?

Pc = 900 euro (?)
XP = 180 euro ( ?)
Servicecontract p.m. = 25 euro?
Garantie (on Site) = 25 euro ?

Is dit redelijk of moeten we rekening houden met meer kosten?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:07
Welkom bij Huiswerkservice Gathering of Tweak...

Oh wacht, dit is een forum, geen huiswerkservice. Dingen die je zelfstandig moet oplossen dus en volgens mij kun je er ook genoeg over vinden. "Wat moet ik kopen"-vragen zijn al niet toegestaan en uitzoekvraagjes ook niet. Het lijkt me dan ook dat een "wat moet dit kosten"-vragen ook niet zijn toegestaan.

Succes met je opdracht, deze gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.