[showcase] RAW (Keesje & Stefan)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 09:12
Beide voor het eerst model (in de koud). Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik zit er zelf nog even aan te denken om foto 1 of 3 te vervangen door een andere pose waar ze samen opstaan aangezien de foto's wat teveel hetzelfde zijn.

1:
Afbeeldingslocatie: http://foto.savale.nl/wp-content/gallery/keesje_stefan/img_9738-edit.jpg

2:
Afbeeldingslocatie: http://foto.savale.nl/wp-content/gallery/keesje_stefan/img_9778-edit.jpg

3:
Afbeeldingslocatie: http://foto.savale.nl/wp-content/gallery/keesje_stefan/img_9672-edit.jpg

4:
Afbeeldingslocatie: http://foto.savale.nl/wp-content/gallery/keesje_stefan/img_9850-edit.jpg

http://www.savale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 21:02

Karel V

Een simpele ziel

Bij de laatste foto kun je goed het kippenvel zien ;)
En je foto's vind ik erg mooi.

edit:
Nu vind ik de woorden: concept koud warm

[ Voor 24% gewijzigd door Karel V op 12-12-2008 10:19 ]

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-10 08:04

Falcon10

Hit it i would !

1) Zeer leuke foto, eigenlijk niets sop aan te merken vind ik. Misschien als je naar de modellen zelf kijkt, zie je dat het meer een pose is : handen van jongens hangen maar losjes om het meisje heen en aan de glimlach van het meisje zie je dat de kus die je verwacht niet gaat komen. Is iets waar jij geen fout aan hebt, en eigenlijk ook niet storend. Maar persoonlijk vind ik het wel de leukste foto van deze serie.

2) Ook mooie foto, kleuren komen lekker zacht over, pose van model is niets op aan te merken vind ik en ook nie top de compositie. Als ik op "echtheid" moet afgaan, komt deze foto eignelijk boven de eerste te staan, hoewel ik die leuker vind ;)

3) Hier hebben beide modellen wel de ideale pose tov foto 1 : handen van jongen steviger om het meisje, tevens zou ik hier denken dat die kus die in foto 1 nooit is gekomen er zodadelijk wel aankomt ;)
We vind ik foto 1 beter dan deze, omdat daar de closeup het geheel beter maakt. Foto is ook beetje scheeft ( verticaal gezien dan ), maar dat is misschien de bedoeling, en ook niet echt storend vind ik.

4) Is na foto 1 men tweede favoriet van deze reeks. Heel naturel, niet overdreven, mooie blik, niet naar de lens zoals veelal gedaan wordt. Ik vind em af. Ook de spiegeling in het metaal achtr haar is best leuk vind ik. Persoonlijk kan ik op deze foto geen negatief punt vinden.

Prachtige reeks al zeg ik het zelf Savale.
Maar vind al langer dat je prachtige fotos maakt !

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 12:41
Tikkie veel schaduw bij 3. Verder erg netjes allemaal, zo netjes dat ik me stoor aan de ronde hoeken, foto's zelf zijn prima in orde.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

hehe, inderdaad wijnants.

Waar zijn de fotos trouwens geaakt, want die ijzeren tanks waar ze tegen leunen lijken me zo antraciet/blauw metallic en niet gewoon grijs geverfd/gespoten.
Geeft de fotos dat leuke extratje.
Of is dat geshopt ?

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Falcon10, thnx voor je uitgebreide commentaar! Het was een soort aluminiumkleurige tank. De foto is iets blauwer gemaakt achteraf (witbalans koeler) en wat extra verzadiging in het blauw en tada ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

aha, dat verklaard inderdaad de koelere kleuren van de fotos.
Wat wel mooi aantoont, dat "koele" fotos niet noodzakelijk niet een gezellige, zacht intiem gevoel kunnen overbrengen.
Echt, toppie reeks !

Trouwens Sander : update je mooie site eens, als programmeur moet je daar wel eens ergens een gaatje voor vinden he ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Falcon10 op 13-12-2008 19:28 ]

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie reeks.

Enigste wat ik opmerk is zoals Falcon10 reeds vermeldde, de handen van het mannelijk model in Foto 1 zijn net iets té losjes. Verder een prachtig gekleurde omgeving en leuke poses. Voor m'n favoriet zou ik naar Foto 4 gaan, mag zo in een modeboekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Falcon10 schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 09:50:
aha, dat verklaard inderdaad de koelere kleuren van de fotos.
Wat wel mooi aantoont, dat "koele" fotos niet noodzakelijk niet een gezellige, zacht intiem gevoel kunnen overbrengen.
Echt, toppie reeks !

Trouwens Sander : update je mooie site eens, als programmeur moet je daar wel eens ergens een gaatje voor vinden he ;)
Haha ja die site kan echt niet he :') Tja door die kredietcrisis moet ik hard aan de bak... Met de kerstdagen is ie weer up to date, maar het wordt 1 van mn goede voornemens voor 2009 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-10 16:37

Zuurstok

Passionately curious

mijn favorieten zijn de laatste 3 :>
De eerste, jaa het is wel leuk, maar het is het net niet.
Handen te los, de blik in het meisje der ogen zegt gewoon dat het een pose is, en niet dat ze die jongen een kus wilt geven.
Foto 2 is echt een hele mooie mode foto, dat is echt zo een foto die je in billboards zou zien hangen ( en jaa dat is een compliment:P )
Foto 3 is gewoon m'n favoriet, dat samenspel tussen de jongen en het meisje vind ik geweldig, ze lijken heel erg verliefd, en het lijkt alsof ze elkaar heel erg graag willen zoenen. Geweldig !
foto 4 is gewoon een prachtig mode plaatje ;)
Erg mooie showcase.
Respect bij deze:>

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Pagina: 1