1) Zeer leuke foto, eigenlijk niets sop aan te merken vind ik. Misschien als je naar de modellen zelf kijkt, zie je dat het meer een pose is : handen van jongens hangen maar losjes om het meisje heen en aan de glimlach van het meisje zie je dat de kus die je verwacht niet gaat komen. Is iets waar jij geen fout aan hebt, en eigenlijk ook niet storend. Maar persoonlijk vind ik het wel de leukste foto van deze serie.
2) Ook mooie foto, kleuren komen lekker zacht over, pose van model is niets op aan te merken vind ik en ook nie top de compositie. Als ik op "echtheid" moet afgaan, komt deze foto eignelijk boven de eerste te staan, hoewel ik die leuker vind
3) Hier hebben beide modellen wel de ideale pose tov foto 1 : handen van jongen steviger om het meisje, tevens zou ik hier denken dat die kus die in foto 1 nooit is gekomen er zodadelijk wel aankomt

We vind ik foto 1 beter dan deze, omdat daar de closeup het geheel beter maakt. Foto is ook beetje scheeft ( verticaal gezien dan ), maar dat is misschien de bedoeling, en ook niet echt storend vind ik.
4) Is na foto 1 men tweede favoriet van deze reeks. Heel naturel, niet overdreven, mooie blik, niet naar de lens zoals veelal gedaan wordt. Ik vind em af. Ook de spiegeling in het metaal achtr haar is best leuk vind ik. Persoonlijk kan ik op deze foto geen negatief punt vinden.
Prachtige reeks al zeg ik het zelf Savale.
Maar vind al langer dat je prachtige fotos maakt !