Toon posts:

icq over netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij vertellen hoe ik icq op 2 computers kan doen met winproxy

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

als op de eerste comp, dus met die proxy een SOCKS server staat kun je ICQ draaien d8 ik.

dan moet je ff op de 2de comp installen dat ie connect via SOCKS5 server en daar het IP invullen van de eerste comp met poortnummer 1080 waarschijnlijk.

Verwijderd

Topicstarter
thanx ik zal even kijken

zijn er nog andere suggesties

Verwijderd

Topicstarter
dat heeft winproxy niet

:'(

Verwijderd

Ja euhm ik raad u dus gewoon een andere proxy prog aan. zoals Winroute of Sygate, ik ken winproxy niet maa je moet gewoon ergens de juiste poort of open zetten of gewoon invullen in ICQ dat je socks 5 gebruikt met de juiste poort en ja 1080 denk ek dan ook

Verwijderd

AnalogX' SimpleProxy, wel wat voor jou jesus, no offense!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-08 17:27
Proxy + heeft het wel, is nog egt gratiz ook

• Garibaldi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10-2019

Garibaldi

Four rings to rule them all

Sygate 4.0 heeft Žt zeker, want ik gebruik het, en ICQ werkt prima over het netwerk. Gewoon installeren, aangeven wie server is en wie client, daarna ICQ opstarten op de client, en het zou moeten werken. Als je vragen hebt, hoor ik het wel over ICQ.
Succes!

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Welke versie van winproxy heb jij? Want volgens mij heeft winproxy wel deze mogelijkheid. Ik zal het thuis even nakijken.
http://www.ositis.com/english/downloads/dl_intro_en.asp
Op deze site staat allerlei info en kun je ook de 30 dagen free trial versie downen. Dan kun je 30 dagen winproxy proberen ;)

Verwijderd

neuh hoor, volgens mij moet je een icq servertje draaien. Volgens mij staat er een icq server voor LANs op TUCOWS.
Pagina: 1