Toon posts:

Asus 7700 deluxe loopt vast :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee,

Ik heb net de Asus 7700 deluxe 32MB gekocht en geinstalleerd op een Aopen AX6BC met PIII650, maar bij het runnen van 3dMark2000 en de xl-r8r loopt de pc na een tijdje muur vast. Ik heb de laatste Asus drivers geprobeerd (6.13c) en de Nvidia ref. drivers versie 6.50 beiden met hetzelfde probleem, gewoon "hang" na een tijdje.. Iemand nog andere suggesties?

thx

Verwijderd

Vreemd dat niemand hierop reageert...je zou toch zeggen dat meerdere misschien dit probleem zouden hebben. Ben zelf ook in het bezit van deze kaart en bij mij loopt ie ook niet helemaal toppie!

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:07
zet ja AGP multiplier eens op 1x met zon tweak proggie. bij mij hielp het. in fps ging ik bij q3 van 65 naar 64 fps [1280x1024x32 alles op zn hoogst]

Verwijderd

ik heb er ook last van met win 98 werkte het wel maar met win 2k niet

Verwijderd

Topicstarter
Thx,
Het is opgelost, er stond in add/remove programs nog een uninstall optie van de Nvidia ref drivers, na ik deze had weggehaald en alleen de asus drivers had geladen deed ie het! :) "pfew" ben wel blij want deze kaart loopt als een tiet!

Verwijderd

Op zaterdag 24 februari 2001 18:13 schreef AdJ het volgende:
Thx,
Het is opgelost, er stond in add/remove programs nog een uninstall optie van de Nvidia ref drivers, na ik deze had weggehaald en alleen de asus drivers had geladen deed ie het! :) "pfew" ben wel blij want deze kaart loopt als een tiet!
FLAPDROL :)
Pagina: 1