Toon posts:

Sony STR-DA3300 Zo goedkoop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Heeft er misschien iemand ervaring met deze winkel? http://www.warenhuisservi.../internet/Item180175.html

Hier staat de versterker voor 679 euro. Dit is wel erg goedkoop vergeleken met andere winkels. Iemand een idee hoe dit kan?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

't Is een uitlopend model (hij is vervangen door de 3400), en dan is er doorgaans wel wat met de prijs mogelijk.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-02 21:40

Nik

Zo heel goedkoop is die shop nu ook weer niet... Ik ken lokale shops die net zo goedkoop zijn. Zou zo maar een showmodel geweest kunnen zijn, of iets dergelijks.

De shop ziet er gaar uit, echt triest gewoon... Maargoed, vertrouw je het niet, kun je altijd nog afhalen! Better safe than sorry, dacht ik zo?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:33
Op kieskeurig.nl zie ik nog twee toko's waar hij voor zo'n prijs wordt verkocht. Het is zoals ACM al zegt een model dat vervangen is. En in receiverland gaat het snel met alle snufjes en toeters&bellen; zo'n ding is dus al snel 'oud' en wordt daarom goedkoper (iig bij winkels die een korte omlooptijd voor het assortiment hebben).

Volgende keer is één vraagteken in de topictitle ook wel voldoende i.p.v. vier.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-02 18:53

racoon

mooowwww

Nik schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 08:38:
Zo heel goedkoop is die shop nu ook weer niet... Ik ken lokale shops die net zo goedkoop zijn. Zou zo maar een showmodel geweest kunnen zijn, of iets dergelijks.

De shop ziet er gaar uit, echt triest gewoon... Maargoed, vertrouw je het niet, kun je altijd nog afhalen! Better safe than sorry, dacht ik zo?
Ook leuk dat er achter sommige prijzen staat, bij afhalen betaald u geen verzendkosten . 8)7

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??