Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er al een tijdje tegen aan te hikken om mijn oude breedbeeld in te ruilen voor een mooie full hd-tv. Budget is ong. 600 euro max, dus heel erg groot hoeft hij niet te zijn. Ik heb nu een beetje rondgekeken op sites als kieskeurig.nl en vergelijk.nl en heb wat mogelijkheden gevonden. Met het oog op de huidige economische situatie, is het verstandig om een paar maanden te verwachten, opdat winkels met spectaculaire aanbiedingen zullen komen de komende maanden?

Edit: Sorry voor de topictitel, lette even niet op en kan hem niet meer veranderen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2008 23:04 ]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 22:03

DarkSide

theres no place like ::1

Of winkels met spectaculaire aanbiedingen komen weet ik niet. De kerstdagen komen er aan en dan zijn er altijd wel acties. Maar als je nog even wacht dan is de TV die je op het oog hebt vast goedkoper dan nu. En als je nog langer wacht dan komt de opvolger uit en word hij nog goedkoper.
Hoe langer je wacht hoe goedkoper je TV word, totdat hij op een dag niet meer leverbaar is.
Kijk gewoon wat in je budget past en informeer of de winkel nog van plan is om een actie te doen.
verder zijn er op GOT ook topics over aanbiedingen op LCD/Plasma schermen wie weet staat daar je TV wel bij.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Het lijkt me dat dit afwegingen zijn die je zelf kunt maken. In een glazen bol kijken kunnen ook wij helaas niet.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.