Tijdelijk mail ophalen voor Exchange

Pagina: 1
Acties:

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 17:31
Hallo,

Ons bedrijf is deze week verhuist, maar op locatie hebben we nog geen internet. Op dit moment wordt alle mail bij de provider opgevangen en via bsmtp afgeleverd. Dit werkt op dit moment natuurlijk niet. Nu wil ik tijdelijk thuis de email op mijn laptop met XP binnen laten komen in de IIS smtp server en die op kantoor door de Exchange server weer leeg laten trekken.

Nu heb ik dit volgens mij al goed ingesteld, als ik via mijn lokale smtp server een mail stuur naar mijn email adres zet hij die in de queue map. Nu wil ik ook testen of het afleveren ook lukt door een ATRN commando te geven. Maar dit krijg ik niet voor elkaar.

Heeft iemand dit al eens gedaan en is dit werkend te krijgen? Of kan ik beter een gratis mail servertje installeren en het poppen en dan forwarden?

Hail to the king baby!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:10

BCC

Kun je niet beter even je laptop+telefoon aan het netwerk hangen?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• urk_forever
En dan x Mb aan mail downloaden met de kosten die daarbij komen. Ik heb thuis gewoon ADSL dus lijkt me een snellere oplossing.

Hail to the king baby!

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Wat ik persoonlijk zou doen is de mail via een popconnector leeghalen, alles in een enkele popbox proppen en die dan met dezelfde popconnector weer m'n exchange server in duwen. Popcon werkt daar goed voor, kun je 30 dagen gebruiken. Voorwaarde is natuurlijk wel dat de mail bereikbaar is via pop uiteraard.

Sign here against sigs

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:10

BCC

urk_forever schreef op donderdag 11 december 2008 @ 20:57:
En dan x Mb aan mail downloaden met de kosten die daarbij komen. Ik heb thuis gewoon ADSL dus lijkt me een snellere oplossing.
Tja, een week lang geen mail hebben kan voor een bedrijf ook een best dure aangelegenheid worden..

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22
Volgens mij kun je van de diverse providers ook al een prepaid usb stick krijgen. Lijkt me een praktische oplossing.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• urk_forever
Nou, heb de mail nu toch maar op de laptop staan, morgen kijken of hij het af wil leveren bij Exchange.

Hail to the king baby!

Pagina: 1