Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SABnzbd] completed download directory

Pagina: 1
Acties:

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Sinds ik over ben op Mac is het wat wennen en zoeken naar windows-vervangbare programma's, zo ook voor usenet.

Nu gebruik ik al een paar weken SABnzb+ wat overigens prima bevalt. Eigenlijk kan hij alles wat Newsleecher ook kon. Enige vervelende is dat je niet realtime updates ziet, al is dat natuurlijk niet een probleem (bij mij staat de interval op 4seconden). Well now, that's beside this point.

Mijn vraag is eigenlijk over de download directory. Na het downloaden van een bestand plaatst SABnzbd netjes de download in mijn ingestelde download directory:
code:
1
2
3
4
Completed Download Folder:
(can be overruled by user-defined categories)

[~/downloads/usenet/]

Vervelende alleen is dat hij standaard een map aanmaakt met de naam van de NZB... Aangezien dit vaak gewoon nummers zijn, komen later gedownloade PAR bestanden in een andere map te staan als de eerder gedownloade RAR bestanden. Knap vervelend, nu moet ik dus eerst de bestanden verplaatsen om ze te repareren.

Dit zegt de documentatie

complete_dir
Windows%userprofile%\My Documents\downloads\complete
Unix~/downloads/complete
Here all completed download jobs are stored. Each job is placed in a separate directory, named after the NZB file that started it. You want to put this on a volume with plenty of room.

Weet iemand een manier om de gedownloade en eventueel uitgepakte bestanden NIET in een nieuwe map (naar naam van de NZB) te plaatsen?