never mind
[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2008 17:19 ]
[ Voor 38% gewijzigd door RobIII op 11-12-2008 16:39 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dat zie ik in je topic niet terug; wat heb je gevonden? Wat werkt(e) er niet? En waarom denk je dat het niet werkt? Etc. etc. (Zie ook onze Quickstart over het starten van een topic).Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 16:39:
ja ik heb hier ook al vrijwel alles gelezen...
daarom vraag ik nu zelf om hulp..
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
In 1 oogopslag zie je niets aan 200+ regels code; doe jezelf (en onsVerwijderd schreef op donderdag 11 december 2008 @ 16:55:
ik weet niet waarom het niet werkt daarom plaats ik het hier.
Als iemand het hier in 1 oogopslag kan zien ben ik geholpen..
heb de code aangepast en veel zooi eruit gehaald..
[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 11-12-2008 17:02 ]
Over mij
ben nu helemaal overnieuw begonnen.. en het begin werkt..RobIII schreef op donderdag 11 december 2008 @ 16:58:
[...]
In 1 oogopslag zie je niets aan 200+ regels code; doe jezelf (en ons) eens een lol en maak gewoon een test-case; daar is maar een regel of 10 aan HTML en een regel of 10 aan CSS voor nodig (give-or-take). En zorg dan meteen dat je code fatsoenlijk ingesprongen is.
Wat ik overigens wél zo zie is dat je geen containers gebruikt maar alle divs gewoon onder elkaar in je HTML mikt; je mag divjes (en andere elementen) best nesten hoorDaarbij heb je alles absoluut gepositioneerd; daar begint vaak al een hoop ellende mee. Probeer eens gewoon met een flow te werken.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq