Plaatsnaam fout gespeld

Pagina: 1
Acties:

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 16:38

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Topicstarter
Ik was net aan het zoeken naar laptops hier in de buurt op Vraag en Aanbod. Bij locatie filterde ik op Bergeyk. En dat deed ik via die drop down lijst die dan verschijnt met bestaande plaatsnamen.
Echter is Bergeyk een oude spelling die al 10 jaar ofzo niet meer gebruikt wordt. Het moet Bergeijk zijn. Hierdoor liep ik dus 1 zoekresultaat mis :P

Het is maar een kleinigheidje natuurlijk maar wel vervelend als je in Bergeijk woont :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal je dat aan de inwoner van Berge(ij)(y)k moeten melden die een advertentie geplaatst heeft :) De lijst wordt gevuld met de plaatsnamen die mensen zelf bij hun advertentie opgeven. Daar hebben wij dus verder weinig mee van doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 16:38

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Topicstarter
oh dat wist ik niet. nou was het zo dat de betreffende adverteerder het WEL goed had gespeld. En dat de dropdown lijst fout was. Zal dan wel van een oudere advertentie zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:31

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 09:27:
Dan zal je dat aan de inwoner van Berge(ij)(y)k moeten melden die een advertentie geplaatst heeft :) De lijst wordt gevuld met de plaatsnamen die mensen zelf bij hun advertentie opgeven. Daar hebben wij dus verder weinig mee van doen.
Is dat wel zo? Als ik een nieuwe advertentie aanmaak, en ik begin een plaatsnaam te typen, dan komt er ook een dropdownbox met plaatsnamen te voorschijn die hetgeen ik al getypt heb aanvult. En ook daar staat het met een y :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr