Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GTA IV i.c.m. xbox 360 controller

Pagina: 1
Acties:

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 12:03
Ik speel de pc versie van GTA IV met de xbox 360 controller voor Windows. Dit werkt allemaal prima, echter kan ik niet analoog gas geven en remmen. Het is dus vol gas of geen gas. Nu heb ik al gekeken voor eventuele updates voor de controller, maar die zijn gewoon up to date. Ook heb ik het ding in Windows opnieuw gekalibreerd, ook dit mocht niet baten. Overigens werken de knoppen in Grid en Flatout gewoon zo als het hoort. Dus mijn vraag is of meer mensen dit probleem hebben en of iemand soms een oplossing hiervoor weet?

Hallo

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
mach2 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 15:47:
Ik speel de pc versie van GTA IV met de xbox 360 controller voor Windows. Dit werkt allemaal prima, echter kan ik niet analoog gas geven en remmen. Het is dus vol gas of geen gas. Nu heb ik al gekeken voor eventuele updates voor de controller, maar die zijn gewoon up to date. Ook heb ik het ding in Windows opnieuw gekalibreerd, ook dit mocht niet baten. Overigens werken de knoppen in Grid en Flatout gewoon zo als het hoort. Dus mijn vraag is of meer mensen dit probleem hebben en of iemand soms een oplossing hiervoor weet?
Ja ik heb dit probleem ook, misschien dat het in een patch voor gta gefixt wordt, maar ik reken er niet op, ze zullen toch eerst de andere problemen proberen te fixxen

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 12:03
De oplossing:

What you can do is go to Start > Run > type in regedit and hit enter.

Then go to Edit > Find... and type in Controller (Xbox 360 Wireless Receiver for Windows) for the search. You may end up getting more than one registry result.

OEMName should show up for one of the registry keys, right-click on it and select Modify... In the Value Data it should say Controller (Xbox 360 Wireless Receiver for Windows...change it to XNA Gamepad and hit OK.

You'll know if it worked if you go into the game controllers section of the hardware section of your computers control panel (make sure your wireless controller is ON or nothing will show up. If it still says Controller (360 Wireless etc... then you need to go back and change another registry key until it shows up as XNA Gamepad as the controller.

Heb het getest en dit werkt dus prima.
Met dank aan Moning2 voor het plaatsen van de oplossing in het Grand Theft Auto Topic.

Hallo