Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Twee vragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit apparaat nu twee dagen en kom nog twee problemen tegen. Wie kan mij helpen?
1. Ik heb een full HD TV dus ik stel de output in op HDMI 1080P. Maar dan vervormt het geluid via de HDMI uitgang naar mijn TV. Het geluid via de optische kabel naar mijn receiver is wel goed. Schakel ik terug naar een lager kwaliteitsniveau beeld, dan is het geluid via de HDMI aansluiting wel weer goed. Hoe komt dit?
2. Ik wil met een wi-fi verbinding maken met mijn netwerk. Ik krijg geen enkel contact wanneer ik WI-FI verbinding zoeken kies. Hij vindt geen AP. Het signaal is verder goed want ik heb overal in huis bereik. Heeft iemand hier ervaring mee?

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Ik heb zomaar het idee dat dit in een topic had moeten staan ipv dat er een nieuw topic is aangemaakt.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

L4m0r schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:12:
Ik heb zomaar het idee dat dit in een topic had moeten staan ipv dat er een nieuw topic is aangemaakt.
Ik denk dat je gelijk hebt, en deze post in het Grote Playstation 3 topic moet komen te staan...

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Word het geluid soms niet door de hdmi kabel gestuurd.

[ Voor 180% gewijzigd door jan99999 op 11-12-2008 12:31 ]