Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[pdf] Creator met hoofdstukken klikbaar?

Pagina: 1
Acties:

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-11 15:21

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een PDF creator die het volgende kan:

Als ik een word document met een inhoudsopgave die linked naar andere hoofdstukken in het document,omzet naar een PDF wil ik graag die links behouden.

Nou heb ik al 3 tools gebruikt en ik vroeg me eigelijk af of het wel kan.

Ik heb iig de volgende tools gebruikt:
- PrimoPDF
- CutePDF
-LEAD tools

Allen maken geen hoofdstukindeling of links naar de hoofdstukken. Is dit wel mogelijk? Alvast bedankt voor de hulp

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Als je de opmaak in MS Word doet met koppen en een inhoudsopgave kun je hem "fully functional" printen. Zelf heb ik Office 2007, waar je wel even een (officieel microsoft) plugin voor moet installeren.

2007 Microsoft Office Add-in: Microsoft Save as PDF or XPS

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad gewoon Save-as in Word2007. Ook Acrobat kan het prima. Maar geen enkele pdf printer kan dat. Simpelweg omdat het pdf printers zijn, een gemiddelde printer heeft niet zo veel met links dus er is weinig reden om die info door te geven aan een printer - ook als die virtueel is :P En gratis pdf-makers zijn in de regel pdf printers, waarschijnlijk omdat dat veel makkelijker is en in elke applicatie werkt.

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 11-12-2008 21:36 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Of je gebruikt OpenOffice.org. Versie 3 kan dit standaard al.