[X-Fi Audio] X-Box 360 met Vista x64

Pagina: 1
Acties:

• Klaauw
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-12-2025
Ik heb een probleem met mijn X-Fi Audio Extreme kaart en m'n X-Box 360. Ik heb hiervoor al vele websites geraadpleegd maar ik kom er maar niet uit.

Mijn situatie
Mijn X-Box 360 staat aangesloten op mijn lcd scherm van mijn computer. Dit werkt perfect. Het geluid laat ik via een optische kabel lopen naar mijn computer. In mijn computer heb ik een Sound Blaster X-Fi Audio Extreme kaart. Nu is mijn probleem dat ik geen geluid krijg uit mijn boxen. Als ik bij geluid kijk (onder het configuratiescherm) zie ik wel dat het balkje op en neer gaat als ik bijv een game aanzet. Alle instellingen zijn op mijn X-Box 360 gecontroleerd. Aangezien Dobly Digital onder Vista problemen geeft dus staat mijn X-Box ingesteld op Digital Stereo en Sound Effects op Enabled. Verder heb ik meerdere drivers geprobeerd en staat nu de laatste versie geinstalleerd! Wie heeft hier een oplossing voor?

Voor de zekerheid alle instellingen/specificaties van de opstelling:

PC
Gigabyte X48-DQ6
Intel Core 2 Duo E8500
OCZ Reaper 4GB
Sapphire Radeon HD 4870X2
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio
2x Samsung SpinPoint F1 640GB
Hauppauge WinTV HVR-4000
Windows Vista x64 Home Premium

X-Box 360 instellingen
Audio --> Digital Output: Digital Stereo --> Sound Effects: Enabled
Display --> 1080i widescreen (werkt perfect)

Verder nog een screenshot hoe ik t zie in Windows:
Afbeeldingslocatie: http://img75.imageshack.us/img75/4075/audiomy9.jpg

• Klaauw
schopje

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
En als je ter test eens even je Xbox analoog aansluit? Hoor je dan wel geluid?

• Klaauw
Dan hoor ik inderdaad gewoon geluid.. Het geluid lijkt ook door te komen in windows (zie screenshot). Maar op een of andere manier hoor ik t maar niet.

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Je screenshot is voor het opnemen, what about het afspelen? Daar is ook een apart schermpje voor. En hoe staan de schuiven in de windows mixer?