Geen beeld meer na remote desktop op HD4850

Pagina: 1
Acties:

• elvis4444
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-01 09:46
Beste mede tweakers,

Ik heb sinds een paar weekjen een HD4850 en op het moment dat ik via remote desktop de computer benader is er geen probleem, als ik vervolgens weer achter me eigen scherm ga zitten en deze aan zet krijg ik de melding "no signal". Om vervolgens weer beeld te krijgen moet ik de computer opnieuw opstarten.
Daarbij komt, als ik opnieuw inlog met remote desktop op de remote wel gewoon beeld verschijnt.
Buiten dit probleem werkt de HD4850 perfect.
Mijn machine draait op Vista x64 business met nieuwste ati drivers.
Overige specs:
asus p5b Deluxe/wife-ap
Q6700
4 x 1gb crossair DDR2
coolermaster i-green power 550 watt.

Alvast bedankt voor de hulp.

• mtsr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-05 08:19
Wat gebeurt er op je scherm op het moment dat je met remote desktop inlogt? Bij mij (windows xp weliswaar) kom ik op het inlogscherm, of valt je beeld dan al uit? Zo ja, dan is er waarschijnlijk iets met je videokaart/drivers.

Als je eerst gewoon het inlogscherm/screensaver/etc krijgt dan kan het zijn dat je monitor de source niet automatisch detecteerd na op standby te hebben gestaan. Je zou kunnen proberen handmatig een source te kiezen, of je monitor uit-aan te zetten en eventueel monitorkabel los-vast.

• elvis4444
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-01 09:46
Het gaat pas fout als ik de monitor uit zet. Dus als ik inlog met remote, komt idd gewoon het inlogscherm naar boven. (op de monitor)
Met de kaart die ik hiervoor had, heb ik deze problemen nooit gehad. Vermoed daarom dat het niet aan het scherm ligt.
Zal vanmiddag even spelen met de monitor instellingen etc. (voor zover ik dit nog niet heb gedaan)

[ Voor 47% gewijzigd door elvis4444 op 11-12-2008 12:58 ]

• NeoSoulStar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-08-2025
Ik heb het zelfde probleem, maar dan op een sony lcd, inloggen via remote desktop is geen probleem, maar zodra ik aflog, ook een zwart beeld, mijn situatie is het aangesloten via hdmi.

Nog niet geprobeerd om mn lcd uit en aan te zetten, los het dus ook op door mn htpc opnieuw op te starten.

Ook al in de instellingen zitten kijken, maar kon niks raars vinden.