Ik heb daarnet ff lopen spelen met mn geupdatete iPhone en wou dus ook ff remote proberen. Nu heb ik op mn kamer geen wifi bereik en had de macbook dus ff van de externe hardeschijf met mijn muziek losgekoppeld. De bibliotheek gesynchroniseerd en zag het al gebeuren, maar d8 dat komt wel weer goed. Nu staan er voor alle songs zo'n uitroepteken dat de locatie is gewijzigd. Dat is dus niet gebeurd.
Ik kan natuurlijk elke song een keer afspelen, maar dat doet die niet automatisch, hij slaat de songs met uitroepteken namelijk over.. Is er een handige manier om dit iritante dingetje op te lossen? Als het er een paar honderd waren had ik het geen probleem gevonden, maar een paar duizend vind ik wat te ver gaan om opnieuw toe te voegen of te dubbelklikken.
Ik kan natuurlijk elke song een keer afspelen, maar dat doet die niet automatisch, hij slaat de songs met uitroepteken namelijk over.. Is er een handige manier om dit iritante dingetje op te lossen? Als het er een paar honderd waren had ik het geen probleem gevonden, maar een paar duizend vind ik wat te ver gaan om opnieuw toe te voegen of te dubbelklikken.