Ik heb een raar probleem met een van mijn sata schijven.
Op het moment dat ik windows boot dan werkt alles prima.
Het gaat pas fout op het moment dat ik mijn linksys usb wifi adapter aansluit op een willekeurige usb poort.
Op dat moment krijgt windows het een beetje benauwd en valt 1 van mijn sata schijven uit (data schijf)
Als ik opstart met de usb wifi adapter al aangesloten dan kom ik niet in windows want heel windows loopt dan vast na de login.
De schijven worden wel elke keer herkend in de bios dus het lijkt een softwarematige fout te zijn.
Hoe kan een usb apparaat ervoor zorgen dat de sata schijf zichzelf uitschakeld ?
Opties die ik al geprobeerd heb:
- Sata kabels nagekeken op breuken of brakke connectoren
- Wifi adapter aangesloten op een andere usb poort
- Sata drivers geupdate
- Bios instellingen nagekeken
- Schijf opties in windows nagekeken
Wie heeft er enig idee wat hier loos zou kunnen zijn ?
Op het moment dat ik windows boot dan werkt alles prima.
Het gaat pas fout op het moment dat ik mijn linksys usb wifi adapter aansluit op een willekeurige usb poort.
Op dat moment krijgt windows het een beetje benauwd en valt 1 van mijn sata schijven uit (data schijf)
Als ik opstart met de usb wifi adapter al aangesloten dan kom ik niet in windows want heel windows loopt dan vast na de login.
De schijven worden wel elke keer herkend in de bios dus het lijkt een softwarematige fout te zijn.
Hoe kan een usb apparaat ervoor zorgen dat de sata schijf zichzelf uitschakeld ?
Opties die ik al geprobeerd heb:
- Sata kabels nagekeken op breuken of brakke connectoren
- Wifi adapter aangesloten op een andere usb poort
- Sata drivers geupdate
- Bios instellingen nagekeken
- Schijf opties in windows nagekeken
Wie heeft er enig idee wat hier loos zou kunnen zijn ?