Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

The Sims 2 Huisdieren en Vista

Pagina: 1
Acties:

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:50

Stekeltje

Nothing to see here move along

Topicstarter
Ik weet niet of ik in het goede sub forum zit maar toch:

Mijn vriendin heeft vandaag de sims 2 geinstalleerd. Daarbij had ze the sims huisdieren gekocht als uitbreiding. Echter heeft zij een laptop met Windows Vista er op en wil het spel niet draaien.

Nu is mijn vraag, kan ik hier iets aan doen door drivers te instaleren of kan ze spel nu gewoon terug brengen omdat het toch niet gaat werken op haar laptop.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

De search al gebruikt of Google geprobeerd?

En hoe wil het niet draaien, start het niet op, wil het niet installeren, krijg je een zwart scherm te zien, wat is de precieze hardware waarop de boel het niet doet, doet de dvd het wel op een andere computer?

En eigenlijk hoort dit in Spielerij - Problemen & Vragen thuis

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Stekeltje

Stekeltje

Topicstarter
De search wel google niet.

Er is weinig te vinden over de sims. Maar ik hoor net van me vriendin dat hij wel opstart de setup maar er daarna uit gaat.

Ik ben nu niet daar dus ik kan sowieso niet aan specificaties van de laptop komen. Verder staat er op de dvd zelf wel vermeld dat hij niet werkt op vista. Op het gewone spel staat wel vermeld dat hij op vista werkt. Echter niet op de uitbreiding.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

http://www.google.nl/search?q=sims+2+vista neem die hits eens door en kijk of het echt niet gaat werken of dat het aan de laptop ligt.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Stekeltje

Stekeltje

Topicstarter
Ik zit zelf nu op de www.desims2.nl. Ik vraag wel of dit topic gesloten wordt.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

...Ruud... schreef op woensdag 10 december 2008 @ 20:14:
Ik zit zelf nu op de www.desims2.nl. Ik vraag wel of dit topic gesloten wordt.
Een topic kan gewoon verplaatst worden hoor mocht dat nodig zijn, dus ik geef 'm een tikje richting Spielerij - Problemen & Vragen.

Het topic sluiten lijkt me nu niet meer nodig. Misschien kun je, mocht je het werkend hebben gekregen, de oplossing hier nog posten?

Iets meer info en inzet zou in het vervolg overigens niet verkeerd zijn :). Ook de titel overigens nog even aangepast.

[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 10-12-2008 20:26 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1