Ik gebruik de functie via een rechtermuisklik op een foto (of meerdere foto's) - > 'Kopiëren naar' - > 'E-mailontvanger'.
Er wordt gevraagd of ik de foto(s) wil verkleinen en er wordt netjes een email aangemaakt.
Als ik dan op 'Verzenden' klik wordt de email niet direct verzonden, maar moet ik eerst Outlook starten.
Voorheen ging dit automatisch.
Nu kun je wel eens vergeten Outlook te starten om de mail te verzenden, waardoor je de email dan pas de volgende keer dat je 'm start verstuurd, soms een halve dag later.
De instellingen voor verzenden/ontvangen zijn bij mij:

Maar hier heb ik niks aan gewijzigd.
Ik heb alle andere opties in Outlook langsgelopen en gecontroleerd, maar niets lijkt hierop te doelen.
Vermoedelijk dat een Windows Update dit heeft veroorzaakt.
Ik hoop dat iemand het probleem ook al gezien heeft en een oplossing weet.
Ben al druk aan het googlen geweest.
Er wordt gevraagd of ik de foto(s) wil verkleinen en er wordt netjes een email aangemaakt.
Als ik dan op 'Verzenden' klik wordt de email niet direct verzonden, maar moet ik eerst Outlook starten.
Voorheen ging dit automatisch.
Nu kun je wel eens vergeten Outlook te starten om de mail te verzenden, waardoor je de email dan pas de volgende keer dat je 'm start verstuurd, soms een halve dag later.
De instellingen voor verzenden/ontvangen zijn bij mij:

Maar hier heb ik niks aan gewijzigd.
Ik heb alle andere opties in Outlook langsgelopen en gecontroleerd, maar niets lijkt hierop te doelen.
Vermoedelijk dat een Windows Update dit heeft veroorzaakt.
Ik hoop dat iemand het probleem ook al gezien heeft en een oplossing weet.
Ben al druk aan het googlen geweest.
[ Voor 7% gewijzigd door ByteDelight op 10-12-2008 19:13 ]
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com