Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Foto versturen via Outlook: wordt niet automatisch verzonden

Pagina: 1
Acties:

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:49

ByteDelight

Retro computing is alive!

Topicstarter
Ik gebruik de functie via een rechtermuisklik op een foto (of meerdere foto's) - > 'Kopiëren naar' - > 'E-mailontvanger'.
Er wordt gevraagd of ik de foto(s) wil verkleinen en er wordt netjes een email aangemaakt.

Als ik dan op 'Verzenden' klik wordt de email niet direct verzonden, maar moet ik eerst Outlook starten.
Voorheen ging dit automatisch.
Nu kun je wel eens vergeten Outlook te starten om de mail te verzenden, waardoor je de email dan pas de volgende keer dat je 'm start verstuurd, soms een halve dag later.

De instellingen voor verzenden/ontvangen zijn bij mij:

Afbeeldingslocatie: http://www.benophetinternet.nl/tweak/outlook_verzenden_ontvangen.jpg
Maar hier heb ik niks aan gewijzigd.

Ik heb alle andere opties in Outlook langsgelopen en gecontroleerd, maar niets lijkt hierop te doelen.

Vermoedelijk dat een Windows Update dit heeft veroorzaakt.

Ik hoop dat iemand het probleem ook al gezien heeft en een oplossing weet.
Ben al druk aan het googlen geweest.

[ Voor 7% gewijzigd door ByteDelight op 10-12-2008 19:13 ]

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Verwijderd

Dit ken ik ook. Bijzonder irritant.
Maar ook in Oulook zelf als het verzenden nog niet klaar is, en je beindigt Outlook omdat je niet weet dat het verzenden nog niet klaar is, dan blijfthet mailtje in de uitbox staan. Terwijl ik toch echt alles zo heb ingesteld als vroeger (niks veranderd).

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54

Reptile209

- gers -

Dit zou misschien een oplossing voor je probleem kunnen zijn. Maar ik ben bang dat het gewoon "by design" is en dat je dus outlook het makkelijkst op de achtergrond open kunt houden. Weet je meteen wanneer je een reactie op je foto krijgt ;).

Zo scherp als een voetbal!