Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mod-systeem 'bug'

Pagina: 1
Acties:

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-11 16:12
beste devvers,

Als je een reactie onder een nieuwsbericht modereert en het verwerken van de mod verloopt traag, maar je klikt al op een volgend modvierkantje, dan wordt de verwerkte mod uiteindelijk bij de laatstgenoemde gezet.

stel je voor:
- Ik klik bij reactie 1 op +1 meerwaarde
- Het duurt soms even voordat de stem verwerkt is en terwijl hij bezig is met verwerken klik ik al op reactie 2
- Wat vervolgens gebeurt is dat de +1 meerwaarde niet bij reactie 1 wordt gezet maar bij reactie 2

Ik hoop dat ik het goed verwoord heb.. weet ook niet hoe ik het anders moet zeggen xD

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Volgens mij wordt hij dan visueel inderdaad verkeerd verwerkt, maar database technisch wel goed - dat zou je kunnen checken door de pagina te refreshen. Het is inderdaad wel een puntje waar we nog eens naar moeten kijken; ik kan me een devtrack daarover herinneren...

Intentionally left blank

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-11 16:12
Oke..dat zal dan wel :) (Ik had gisteren traag internet dus toen kwam ik er per ongeluk achter)
Ik zit nu achter een 100Mb lijntje dus geen mogelijkheid om het uit te proberen. :+

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik heb inderdaad meer dan eens meegemaakt dat dingen visueel verkeerd verwerkt werden, maar met het oplossen van deze bug volgens mij niet meer. Is dat ook degene die jij je herinnerd crisp?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.