Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] RSS Feed toevoegen venster verschijnt niet.

Pagina: 1
Acties:

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Topicstarter
Hi,

Ik heb enige tijd newsgator Outlook Edition geprobeerd, maar deze heb ik eraf gegooid omdat ie niet overweg kon met UTF-8 tekentjes.

Anyway: sindsdien kan ik dus geen RSS feed meer toevoegen aan Outlook vanuit Firefox.

Normaal klik op het RSS icoontje, en dan krijg ik dus de RSS feed, en dan een veld:
Subscribe to this field using Outlook. (...) Click here to subscribe.
Dat verschijnt nog steeds, klik ik op de knop opent Outlook, maar geeft hij geen nieuw venstertje om de RSS feed toe te voegen.

Ik kan wel de feeds handmatig invoegen, maar dit is veel hangier. Kent iemand dit probleem, en hoe ik dit moet verhelpen?

Op het internet is hierover echt niets te vinden, ik zit er al meerdere weken mee, en Outlook (heel Office eigelijk) herstellen helpt ook niet...

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Topicstarter
Opgelost :D

Newsgator replacede de feed protocol handler in HKEY_CLASSES_ROOT, die hij niet verwijderde na het verwijderen. Even cross-referenced met die van m'n andere computer, aangepast, en het werkt weer als een zonnetje :)

[ Voor 10% gewijzigd door Snake op 11-12-2008 18:37 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8