Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

led matrix

Pagina: 1
Acties:
  • 328 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben van plan om een led matrix te van 500 tot 1500 ledjes weet nog niet of er zoveel in kunnen enzo,
hierbij is mij vraag hoe zal ik veder gaan ?

• Flipke84
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2024
Waar in kunnen?
En moeten wij nu gaan zeggen hoe jij verder moet gaan?

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-11 23:13
Loop naar de bank en neem je geld op. Vervolgens overhandig je het geld aan de verkoper en je hebt zojuist je aankoop gedaan. Dat is stap 1...

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:56
Wat wil je precies? Je moet je post even wat duidelijker maken anders kunnen wij er ook niet zo veel mee, snap je :) ?

[ Voor 138% gewijzigd door ThinkPad op 10-12-2008 18:41 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

Doe een TR ( Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif ) of wacht even tot een lokale mod is langs geweest...

[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 10-12-2008 18:41 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 16:21

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Begin eerst eens met een kleintje, en ga dan pas naar een grotere. Problemen kom je altijd tegen bij het maken van dingen, maar bij kleine dingen zijn de problemen nog klein en makkelijker op te lossen.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 15:08
DyDodo94, ten eerste wil ik je hartelijk welkom heten op GOT.
Ten tweede, helaas is je topic niet echt zoals we het hier wensen. De zaken die in een zin uitgelegd kunnen worden zijn erg zeldzaam, ook hier is het onmogelijk om je te helpen omdat er zoveel informatie ontbreekt (welke kennis en kunde heb je, wat wil je er mee doen, moet het stand-alone, wat is je budget, .....). Daarnaast is een LED-matrix een triviaal iets, met wat zoeken op GOT of via google vind je vast en zeker de nodige informatie om je al wat op weg te zetten, iets wat je zelf erg gemakkelijk kan vinden leggen we niet graag voor de zoveelste keer uit.
Vandaar dat deze op slot gaat.
Ten derde, heb je je wat ingelezen en kom je er ergens niet meer uit, open dan gerust een nieuw topic waarin je duidelijk aangeeft waar het fout loopt (wat je wel en niet begrijpt, of waar het niet lukt) en met voldoende informatie, dan wordt je vast wel op weg geholpen.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.