Muis met verwarming

Pagina: 1
Acties:
  • 5.782 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-07 14:34
Nu dat de winter eraan komt krijg ik erg veel last van koude vingers. Vooral mijn rechter hand, waarmee ik de muis bedien.

Kantoor temp is 20 graden en thuis 21. Ik heb het niet koud, maar alleen mijn vingers.

Dus kwam ik dit tegen
http://usb.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=00210

Hier op pricewatch kan ik het niet vinden. Maar ik hoop echt dat er een Nederlandse leverancier is.

Hebben jullie hier ook last van?

Is het mogelijk om dit muis in Nederland te kopen?

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zou er wel mee oppassen. Voor je het weet krijg je er winter'handen' van en kan je er helemaal niet goed tegen de kou.

Geen idee of het lokaal hier te krijgen valt, maar je kan bijvoorbeeld op ebay kijken oid?

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Check anders even DealExtreme? Betalen via PayPal en geen verzendkosten!

Ik heb deze net besteld haha:
Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_18269_1.jpg

Kost geen reet, zit om heel je hand en je kan je eigen goede muis blijven gebruiken :)

[ Voor 97% gewijzigd door CLB op 10-12-2008 17:30 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-06 00:58

EMP

Krulloos!

Koude vingers is ook een van de voortekenen van RSI... Als ik koude vingers krijg op mijn muis ga ik meestal even iets anders doen... vaatwasser inruimen, wat zooi naar zolder brengen... dat soort dingen, dan stroomt het bloed weer en heb ik nergens last van.

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

omg ik snap niet dat ze zoiets verkopen:

korte berekening:

500 mA op 5 volt : 2,5 watt das nog niet eens de warmte die een aansteker produceert.

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

pm1 schreef op donderdag 11 december 2008 @ 18:27:
omg ik snap niet dat ze zoiets verkopen:

korte berekening:

500 mA op 5 volt : 2,5 watt das nog niet eens de warmte die een aansteker produceert.
Houdt je handen eens vlak boven een aansteker dan. Dat lijkt me warm genoeg ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Owh en dit komt net nog binnen:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2e4ar95.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/254wjky.jpg
Werkt nog ook, lekker warm >:)

I DE AAL!

Zit een vierkant plaatje in wat echt echt warm wordt!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-07 22:14
Wijst op RSI. Je moet vooral erg goed opletten als je muishand kouder aanvoelt dan je andere hand. Dat zijn de eerste tekenen. Bewegen is de boodschap. Iets anders doen. Of anders een muismatje met een bubbel op die je pols van je muisarm ondersteunt. Heeft bij mij heel veel geholpen. Probeer ook niet te verkrampt achter je pc te zitten. Verzet je regelmatig, verander je houding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:24
ik heb altijd koude handen als ik met de PC bezig ben, ook met gamen :) ik heb altijd koude handen en koude voeten :D
Ik ben niet anders gewend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 16:21

zAo

GPLv2 Fanboy

Hurtebise schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:22:
Wijst op RSI. Je moet vooral erg goed opletten als je muishand kouder aanvoelt dan je andere hand. Dat zijn de eerste tekenen. Bewegen is de boodschap. Iets anders doen. Of anders een muismatje met een bubbel op die je pols van je muisarm ondersteunt. Heeft bij mij heel veel geholpen. Probeer ook niet te verkrampt achter je pc te zitten. Verzet je regelmatig, verander je houding.
Het kan ook gewoon zijn dat je rookt. Als je stopt heb je er na een half jaar vrijwel geen last meer van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-07 14:34
Hurtebise schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:22:
RSI?! Ik werk al ruim 15 jaar met computers. Gemiddeld 10 uur per dag (prive + werk), 6 a 7 dagen per week. Nooit last gehad van RSI en ken werkelijk geen enkele tweaker/computer nerd/gamer/workaholic enz die 8+ uur per dag achter de PC zit en last heeft gehad van RSI.

Bedankt voor je tip, maar in mijn geval was het puur kou.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286476

Koude of warme handen kan mij persoonlijk niet zó héél veel schelen, als ik 90 ben hebben ze toch meer oplossingen voor medische issues ;).

Het gaat mij eerlijk gezegd om de prestaties tijdens het gamen. Richten wat we dan 'aimen' noemen lukt in FPS spellen écht niet met dat huis en de kou hier. Soms tril ik helemaal, en er circuleert hier als het waait zelfs zoveel kou dat ik zweet door de verwarming achter me, maar wel ijskoud ben :P .

Ik speel die spelletjes wel om leuk te presteren. Zijn er dus inderdaad meer mensen met dit probleem en hoe lossen jullie het allemaal op. Hoe meer reacties hoe beter, aangezien ik dus net stukjes gelezen heb hier zou het goed kunnen kloppen dat ik RSI aan het krijgen ben. Ik zit enorm veel achter de computer, is het niet tekst-verwerken dan is het wel gamen..

Maakt me bang, ik heb dit ding zó nodig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286476

zAo schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:38:
[...]

Het kan ook gewoon zijn dat je rookt. Als je stopt heb je er na een half jaar vrijwel geen last meer van..
Onderbouw dat met een goed artikel a.u.b.. Iedereen rookt bijna en ik heb ook last van koude vingers en hand en ik heb in m'n leven een halve camel weggehoest maar nooit meer dan dat!

Denk eerlijk gezegd dat dat van het roken niet te toetsen valt. Waar die onderzoeken worden gehouden, rookt bijna iedereen, en als ze dan al niet roken zouden ze nog eens hardcore computer gebruiker moeten zijn.

Maar goed, toch bedankt voor de opmerking man.

Trouwens Lisa als je dan al zo heet en een vrouw bent; ik wil je handen ook wel warm houden hoor, je werkt 15 jaar op kantoor, met geluk ben je dan rond de dertig. Ik ben dan wel 24, maja moet kunnen toch ;)?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 286476 op 22-01-2009 03:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:00

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Ik heb zelf een kleine bio-ethanol haard in mijn kamer mancave. Dit maakt de kamer lekker warm tijdens het gamen. Geen koude handen o.i.d meer :)

[ Voor 5% gewijzigd door Luchtbakker op 29-03-2020 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:46

br00ky

Moderator Harde Waren
@Luchtbakker, oude koeien laten we hier in de sloot. Zeker als ze 11 jaar oud zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.