[ISA04 + streaming audio] Doet het niet!

Pagina: 1
Acties:

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024
Mensen,

Ik heb hier een sbs2003 server met ISA2004 eruit draaien. Deze werkt als proxy met diverse firewall rules.

Als ik nu als user naar www.nederland.fm ga, en een station wil openen, krijg ik diverse rare dingen:

- Bij sommige stations krijg je een venster voor je neus waar je je moet authenticeren op de proxy. Is dit omdat windows media player de proxy settings van MMS en RTSP niet overneemt van Internet Explorer? Hoe voorkom ik dit?
- Sommige stations gebruijken MMS en/of RSTP, deze heb ik allowed in de firewall als outgoing, maar dan zie ik in de monitoring van de ISA alsnog dat dit wordt geblokt... Waarom ?

Heb al een beetje zitten zoeken op google en zo, maar ben geen steek verder gekomen.

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hoe gaat het als je de ISA firewall client installeert?

Vicariously I live while the whole world dies

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dark Wanderer schreef op woensdag 10 december 2008 @ 16:47:
- Bij sommige stations krijg je een venster voor je neus waar je je moet authenticeren op de proxy. Is dit omdat windows media player de proxy settings van MMS en RTSP niet overneemt van Internet Explorer?
Geen idee, dat zou je moeten kunnen zien in je GpResult output bijvoorbeeld :)
Hoe voorkom ik dit?
Dat ligt eraan wat je instellingen dus zijn, zonder die informatie kun je ook niks troubleshooten.
Zoek dat dus uit.
- Sommige stations gebruiken MMS en/of RSTP, deze heb ik allowed in de firewall als outgoing, maar dan zie ik in de monitoring van de ISA alsnog dat dit wordt geblokt... Waarom ?
Hoezo outgoing? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device