Ik heb een omgeving opgezet met VMWare, maar na enige tijd blijft vmnet-natd altijd 100% gebruiken. Hierdoor worden alle services (ftp, mail, etc.) naar de achtergrond gedrukt en is de server dus niet meer bereikbaar. Ik heb het idee dat het probleem zich pas voordoet nadat ik VMWare Tools geinstalleerd heb. Enig idee wat de oplossing kan zijn?
Lijkt op hetzelfde probleem in het eerste resultaat van de volgende google zoekopdracht: vmnet-natd ''high cpu''
good luck
good luck
Missschien is het gemakkelijk als je ook je Server OS, Guest OS, en vmware server versie nummer vermeld?
PNS Beleid 
Wat is er zelf al gedaan ?
Is dit pas na VMware tools installatie bij een server of bij meerdere die er last van hebben ?
Wat is er zelf al gedaan ?
Is dit pas na VMware tools installatie bij een server of bij meerdere die er last van hebben ?
Zoals al gemeld, je zou het probleem eens kunnen googlen, en kijken of anderen jou probleem ook hebben.
Het is hier geen helpdesk, en in PNS verwachten we een extra dosis eigen inzet..
Het is hier geen helpdesk, en in PNS verwachten we een extra dosis eigen inzet..
Dit topic is gesloten.
![]()