[Flash/components] website scrolled niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayb
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-01-2024
Hoi allemaal,

Zit hier met een beetje vreemd probleem in flash waar ik totaal geen idee bij hebt waardoor het komt.

Situatie:
Simpele flash website met daarin een formulier voor het versturen van vragen. Dit formulier is opgebouwed uit components om invul velden te maken.

Het probleem is dat zodra ik een component in de library van flash krijg mijn gehele website niet meer wilt scrollen via bijvoorbeeld een scroll wiel. Wel onstaat er een scroll balk maar deze moet je dan met de hand verschuiven. Haal ik echter al mijn components weg dan doet hij het vreemd genoeg wel.

Ik werk in actionscript 2 aangezien ik al mijn scripts achter oa buttons op deze gebaseerd heb. Het vervelende is dat het probleem weg is bij actionscript 3.

De oplossing lijkt dus te zijn om over te schakelen naar action script 3 ;( wat me de komende week van de straat zou halen maar eigelijk wil ik begrijpen wat er nu mis gaat.

Kortom waarom wordt de scroll mogelijkheid in een geheel flash bestand verwijdered als ik components inlaad in de library?

Alvast bedankt voor jullie reacties _/-\o_