Sinds enige tijd (maand?) valt me op dat de bookmarks die ik opvraag via de RSS feed van mijn bookmarks verwijzen naar de topic start en niet naar de laatste posts - dit was wel altijd zo. Als ik in dit topic zoek vind ik het volgende brericht:
[rss]bookmarks linken naar laatste bericht
Alleen wil ik het dus graag net andersom
want ik gebruik mijn bookmarks om topics te bookmarken en niet individuele posts, ik dacht dat dat de bedoeling was ook.
Gebruik(te) ik de bookmark functionaliteit voor iets wat niet de bedoeling was of heb ik iets verkeerd ingesteld (kan het niet in mijn profiel vinden)?
//edit:// Als ik dit bookmark krijg ik inderdaad ook de melding "Topic toevoegen aan bookmarks" en niet iets van "post toevoegen aan bookmarks"
[rss]bookmarks linken naar laatste bericht
Alleen wil ik het dus graag net andersom
Gebruik(te) ik de bookmark functionaliteit voor iets wat niet de bedoeling was of heb ik iets verkeerd ingesteld (kan het niet in mijn profiel vinden)?
//edit:// Als ik dit bookmark krijg ik inderdaad ook de melding "Topic toevoegen aan bookmarks" en niet iets van "post toevoegen aan bookmarks"
[ Voor 10% gewijzigd door franssie op 10-12-2008 12:09 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar