Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Windows Genuine Advantage

Pagina: 1
Acties:
  • 654 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik krijg sinds gister een melding dat ik illigale Windows software heb. Het is er gek want ik heb deze computer al zo'n 2 jaar en heb nog nooit deze melding gehad en heb windows gewoon in de winkel gekocht,

is er een programma'tje of een .dll bestand of wat dan ook om die melding weg te krijgen, aangezien het erg strorend is.

Alvast bedankt,

ducoz

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als je verder een legale versie hebt zou ik even contact opnemen met Microsoft.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Soms schopt WGA een legale versie van Windows eruit, je kunt dan Microsoft bellen om het op te lossen. Verwacht wel wat wachttijd aan de telefoon.

De meeste mensen deugen!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Neem even contact op met Microsoft; dit valt gewoon onder Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik want wij kunnen niet zien of je windows wel echt is en of je de waarheid spreekt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 10-12-2008 11:57 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-11 19:56
Check je netwerkverbinding. Als Windows wil valideren maar dat om een of andere reden niet kan komt-ie ook met deze melding.

(TS zegt dat hij een legale versie heeft, dus heeft het niks te maken met omzeilen van een beveiliging.)

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Kalief schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:01:
Check je netwerkverbinding. Als Windows wil valideren maar dat om een of andere reden niet kan komt-ie ook met deze melding.

(TS zegt dat hij een legale versie heeft, dus heeft het niks te maken met omzeilen van een beveiliging.)
Zeggen =/= waarheid. Al moet je van het goede in de mens uitgaan.

Toch?

De meeste mensen deugen!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kalief schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:01:
Nee; dit heeft te maken met het omzeilen van een beveiliging:
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:55:
is er een programma'tje of een .dll bestand of wat dan ook om die melding weg te krijgen, aangezien het erg strorend is.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Heb je je key of cd soms met iemand anders gedeeld? Het is normaliter 1 licentie per pc.

Natuurlijk is dit beveiliging omzeilen, maar als TS waarheid spreekt is dit weer zo een typisch geval waarbij beveiliging weer de eerlijke consument pest ipv de illegaal windows-downloadende consument.

Ik herinner me nog een jaar of 2 terug dat windows een update uitbracht die, ook onder het mom van genuine advantage check, de hele tijd naar huis belde en waarvan helemaal niet duidelijk was wat ie nu precies doorbelde. Daarvoor was een removaltool. Is dat ook beveiliging omzeilen of is dat privacy beschermen?

Verwijderd

Topicstarter
Woow, snelle reacties :O

Ik had ergens op het internet removeVGA gevonden, iemand hier ervaring mee en moet je het internet dan uit zetten als je het gebruikt of windows update uitzetten?

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:01
Als je leest wat er ge-antwoord is in dit topic dan begrijp je dat je hiermee niet mag geholpen worden. Nogmaals, bel Microsoft, dan is het daarna meteen goed gefixed.

Verwijderd

Topicstarter
Freezerator schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:34:
Als je leest wat er ge-antwoord is in dit topic dan begrijp je dat je hiermee niet mag geholpen worden. Nogmaals, bel Microsoft, dan is het daarna meteen goed gefixed.
Microsoft bellen, kansloos verhaal. Een vriend van me had ook dit probleem had toen ook microsoft gebeld maar nooit geen reactie gehad...

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:47:
[...]

Microsoft bellen, kansloos verhaal. Een vriend van me had ook dit probleem had toen ook microsoft gebeld maar nooit geen reactie gehad...
Bull; als je wil word je zelfs meteen door een geautomatiseerde activatieprocedure geholpen. Daarbij, als je windows echt legaal is wil je sowieso geen ranzige hacks en fixes toepassen maar gewoon netjes activeren.

Over mij

Verwijderd

Inderdaad bull. Ik heb ook wel eens iemand geholpen met een key die niet meer geaccepteerd werd. 1 belletje naar Microsoft en alles was in orde.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Plus de kans dat een dergelijk removaltooltje mogelijk ranzige trojans e.d. bevat. Dan ben je nog verder van huis.

Als het legaal is, gewoon op de legale manier oplossen. Anders blijf je er problemen mee houden.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
jongens sluit dit topic toch.. die gast zit duidelijk gewoon te liegen.

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 14:07

iMars

Full time prutser

jimbo123 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:56:
jongens sluit dit topic toch.. die gast zit duidelijk gewoon te liegen.
Voorstander om te sluiten! Er is een goede methode gegeven om het op te lossen...
(Vind het een beetje overbodig om de TS voor leugenaar uit te maken... onschuldig tot tegendeel bewezen)

Koop hier mijn P1 reader :)

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:46

Twazerty

AVCHDCoder developer

Ook last van gehad. Activeren lukte niet meer met de automatische activatielijn. Werd doorgeschakeld naar een medewerker. Paar vragen en het was gefixed.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:32:

Ik had ergens op het internet removeVGA gevonden, iemand hier ervaring mee en moet je het internet dan uit zetten als je het gebruikt of windows update uitzetten?
Ik vraag me af waarom je niet gewoon een antwoord geeft op de suggesties die hier zijn gegeven ?
Je zegt dat er snelle reacties zijn, maar je zegt niet wat je er gaat mee doen ?
[...]

Hoe bedoel je "nooit geen reactie gehad" ?
Als je belt naar Microsoft, krijg je iemand aan de lijn die je wilt helpen, hoe kan je dan geen reactie hebben gehad ?

En zoals RobIII al zei: er bestaat een speciale activatielijn waarmee je Windows kan activeren.
Als daar de activatie ook niet lukt, wordt je onmiddelijk doorverbonden met een medewerker bij MS.

Ik denk dat er maar twee mogelijkheden zijn:
Ofwel heb je een illegale Windows versie draaien, en wil je geen meldingen.
Ofwel ben je verschrikkelijk lui...

Aan jou om het tegendeel te bewijzen, er zijn genoeg suggesties gegeven door mijn medetweakers.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Cassius schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:03:
[...]

Zeggen =/= waarheid. Al moet je van het goede in de mens uitgaan.

Toch?
Naïef hoor.

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
[...]

Bull. Als je belt krijg je gewoon antwoord ..

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:15
Toch zijn mijn ervaringen bij de Activatielijn wisselend.... soms helpt men je wel, soms niet.

Heb al diverse malen moeten bellen en dan een serial doorgegeven die op licentiesticker van bijv. een Compaq clientje stond, dus gewoon legitiem aangeschaft, de ene keer werd ik snel en goed geholpen, de andere keer zat men te zeuren dat deze Windows al drie-vier keer geactiveerd zou zijn en wilde men mij niet verder helpen.

Dus: bel ze gewoon, lukt het niet, bel nog een keer.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:32:

Wat is er mis met bellen?

RobIII in "[XP] Windows Genuine Advantage"

Gewoon doen, verder kunnen wij je hier niet bij helpen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.