Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Printer HP Nodig met 1500 vel uitvoer

Pagina: 1
Acties:

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 16:40
Geachte lezers,

Voor een klant zoek ik een printer met de volgende eigenschappen:

Laserprinter
Netwerkprinter
Zwart wit en Kleur
Moet werken in een windows omgeving
1500 vel uitvoer ( liefst ook 1500 vel invoer, hoeft niet)

Op het model hoeft dus geen scanner fax of kopieer optie te zitten, de prijs moet dus zo laag mogelijk zijn.

Ben de afgelopen dagen al flink aan het zoeken geweest maar kom alleen te dure opties tegen.
Iemand die mij hierbij kan helpen?

Alvast bedankt,

Nils

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat heb je dan gevonden? En wat is je budget?

1500 vel, zeg 4 pakken A4 is een flinke berg. Dan is het niet zo vreemd dat je in een dure range komt te zitten. Of ligt dat aan mij? Wat bedoel je eigenlijk met 1500 uitvoer? Dat je 1500 velletjes op de printer kan laten liggen?

[ Voor 80% gewijzigd door Noork op 10-12-2008 11:15 ]

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wat heeft het voor nut om 1500 vel uitvoer te kunnen hebben, als de invoer dat niet kan :?
Als je na 500 vel dan de invoer moet bijvullen, kun je toch ook even de uitvoer naast de printer leggen 8)7

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Joba
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 16:42
In je topic staat dat het ook nog een HP printer moet zijn. Ik zou zeggen, bel eens met HP...

Als je een hamer hebt lijkt elk probleem op een spijker....

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 16:40
Noork schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:13:
Wat heb je dan gevonden? En wat is je budget?

1500 vel, zeg 4 pakken A4 is een flinke berg. Dan is het niet zo vreemd dat je in een dure range komt te zitten. Of ligt dat aan mij? Wat bedoel je eigenlijk met 1500 uitvoer? Dat je 1500 velletjes op de printer kan laten liggen?
Inderdaad dat bedoel ik, Dure range moet dus niet.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
nilsjei1234 schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:39:
[...]
Inderdaad dat bedoel ik, Dure range moet dus niet.
Tja, stop maar gewoon met zoeken. Want wat jij wilt, is er eenvoudigweg niet. Goedkopere 'consumentenprinters' bieden misschien ruimte voor 200 vel op de printer en 3 a 400 vel in de printer.

Wellicht kun je misschien bij Brother of Samsung kijken? Die hebben ook leuke printers voor een goede prijs.

Wat noem je trouwens duur? Is 250 a 500 euro te veel? Nogmaals: wat is je budget? En welke printers heb je gevonden?

[ Voor 6% gewijzigd door Noork op 10-12-2008 11:42 ]

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01:32
Als het goedkoop (zeg onder de 1000 euro) moet zijn kan je een mooie nieuwe printer wel vergeten.

Je wil drie dingen die het duur maken:

- Kleurenlaser
- >= 1500 vel invoer (dit is ook een eis aangezien je anders de uitvoer ook wel kan schrappen)
- 1500 vel uitvoer

Het grootste probleem is eigenlijk dat groot volume printers nog steeds niet veel in kleur uitgevoerd worden. Nu weet ik niet of die klant ook zoveel in kleur wil printen, maar anders kan je misschien 2 printers plaatsen. 1 hoog-volume printer in zwart/wit en een kleinere voor kleuren.

Een paar andere opties zijn tweedehands kantoorartikel bedrijven. Zulke grote printers worden vaak relatief goedkoop aangeboden omdat de vraag niet hoog is. Of als laatste optie kan je zo'n apparaat leasen. Dat is ook wel aantrekkelijk aangezien dat meestal incl verbruiksartikelen en onderhoud is. Doen we hier op het bedrijf ook met onze multi-functional.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Verwijderd

Wat jij nodig heb is deze printer met deze accessoire. Maar die is vast te duur. 1500 vel uitvoer is een mogelijkheid die door veruit de meeste gebruikers niet wordt gebruikt. De gemiddelde gebruiker print hooguit 1500 vel per jaar. Hierdoor kom je toch echt bij de wat professionelere apparaten.
Pagina: 1