The cyclographing developer
Jep, op deze fotos staat mijn neonverlichting er nog niet op, en ik heb mijn digicam uitgeleend, dus kan ff geen'foto's maken...Op zaterdag 24 februari 2001 12:59 schreef DaCrEaTiV!! het volgende:
jah ziet er wel leuk uit zitten er ook special efects op zoals blacklight etc. ?
BTW de verlichting wordt geregeld met de 2 onderste schakelaars en de fans met de 4 bovenste, en de rooie voor de 120mm (gigantisch lawaai)
Glanzend kassie, zet je
maar op..
.
Ziet er mooi uit, alhoewel je je kast wel erg vol hebt zitten, of lijkt da zo..
Ziet er mooi uit, alhoewel je je kast wel erg vol hebt zitten, of lijkt da zo..
Effe wat hardware specificaties!
oja, en wat is die bovenste 5,1/4 control unit?
Verder erg geil!
oja, en wat is die bovenste 5,1/4 control unit?
Verder erg geil!
Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
Specs:
Tbird 1100 met Superorb (geunlocked maar haalt 1200@1.85 nog niet eens
)
384Mb RAM
Hercules GF2Ultra
SB Live!
IBM 45Gb 7200rpm
Maxtor 13,nogwat ook 7200rpm
Etc. etc.
BTW dat bovenste ding is een NewQ equalizer (Gold versie)
Tbird 1100 met Superorb (geunlocked maar haalt 1200@1.85 nog niet eens
384Mb RAM
Hercules GF2Ultra
SB Live!
IBM 45Gb 7200rpm
Maxtor 13,nogwat ook 7200rpm
Etc. etc.
BTW dat bovenste ding is een NewQ equalizer (Gold versie)
hey leuke kast, ik heb precies hetzelfde model maar ik ben nog aan het modderen.
Verder leuk gedaan. Misschien nog wat meer casebadges erop? (ik heb zelfs voor de gein een 80 cent postzegel erop bij gebrek aan meer badges
)
Verder leuk gedaan. Misschien nog wat meer casebadges erop? (ik heb zelfs voor de gein een 80 cent postzegel erop bij gebrek aan meer badges
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Dat heet een vader met een autospuiterij, verf en lak.
leuk waar is dat te koop
-
Goed geraden HielkoOp zaterdag 24 februari 2001 14:59 schreef hielko het volgende:
Dat heet een vader met een autospuiterij, verf en lak.
De kleur is een metallicblauw autokleur (een BMW-kleur geloof ik) met blanke lak er overheen.
Leuk gedaan, ben jaloers
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
ziet er vetttt uit man!!!!
cool gedaan!!!
cool gedaan!!!
Audi A8 W12 6.0
Over die NewQ equalizer:
Ik had hem gekocht voor 200 gulden op een computerbeurs (nu iets van 150 gulden dacht ik), lus je gewoon door met je geluidskaart mbv een apart paneeltje achterop je kast, die weer binnendoor naar de equalizer gaat.
Ik had hem gekocht voor 200 gulden op een computerbeurs (nu iets van 150 gulden dacht ik), lus je gewoon door met je geluidskaart mbv een apart paneeltje achterop je kast, die weer binnendoor naar de equalizer gaat.
NewQ is vet 
Ik heb hier in de buurt ook een bekende met een autospuiterij.
Wel een dikke aanrader zo te zien, heel wijs gespoten!
Ik heb hier in de buurt ook een bekende met een autospuiterij.
Wel een dikke aanrader zo te zien, heel wijs gespoten!
en mooi??? hoe lijken die athlons van mij??Op zaterdag 24 februari 2001 14:28 schreef Dr.Q het volgende:
hey leuke kast, ik heb precies hetzelfde model maar ik ben nog aan het modderen.
Verder leuk gedaan. Misschien nog wat meer casebadges erop? (ik heb zelfs voor de gein een 80 cent postzegel erop bij gebrek aan meer badges)
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Mooi gedaan opzich, alleen wat een teringzooi is het in je kast.
Ga eens op een vrije middag al die draden bij elkaar binden want dit verneukt het hele uitzicht
Ga eens op een vrije middag al die draden bij elkaar binden want dit verneukt het hele uitzicht
Mooie kast 
wat is die gouden rand vanvoor ?
wat is die gouden rand vanvoor ?
Pagina: 1