Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe kan ik het uursignaal uit zetten?

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views

• Rinusman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Mijn laptop geeft op elk hele uur een signaal (geluidje). Hoe kan ik dit uit zetten?

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik kijk even in mijn kristallen bol...

Serieus: zonder te weten wat voor laptop je hebt, of deze wel of niet op netstroom werkt als hij piept en welke Windows versie je hebt, kunnen we je moeizaam verder helpen.

• Rinusman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Oke, ik dacht dat het een heel algemeen (verstopt) control-panel-instellinkje zou zijn.

Mijn laptop is een Asus A6k die draait onder XP. Het klokje 'slaat' zowel op batterij-voeding als op lichtnet-voeding.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja, je kan zelf ook wel bedenken dat je met één regel als openingspost aardig wat informatie achterwege laat.

We hebben in het Windows Clients - Beleid én de Aanmeldingsvoorwaarden alleen wel dit opgenomen:
Het plaatsen van topics

Voordat je toevlucht zoekt op GoT en een topic opent:

* Lees eerst handleidingen, tutorials en vooral de helpfunctie van een programma, welke veelal te bereiken is door op F1 te drukken.
* Bezoek de website en eventueel het forum van de leverancier.
* Zoek eerst naar oplossingen voor je probleem met behulp van search-sites zoals Google, en kijk eerst of het probleem niet eerder op GoT is voorgekomen met behulp van onze search.
* Neem de forum-FAQ's door.
* Zoek het juiste subforum uit.
* Lees het beleid en de FAQ van het betreffende subforum over de daar geldende huisregels en vaak voorkomende problemen.
Helaas zien we daar helemaal niks van terugkomen in je topic, daarom ga ik deze ook sluiten.

Je mag het opnieuw proberen met een poging die wel met het bovenstaande rekening houdt, en ik zou bijvoorbeeld eens gaan zoeken naar iets wat op een schema of een taakplanner staat en elk uur loopt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.