[Flash/AS2.0] Remote inloggen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 21:55
Ik heb dus een swf gecreerd die het aantal connecties per ip adres op kot kan uitlezen en dit zo in grafiekjes kan weergeven. Dit doe ik door de broncode van de html van de url die ik kies uit te lezen.
Nu heb ik 2 problemen:

1. Voor aan de juiste data te komen moet ik mij inloggen bij mijn router, iemand enig idee hoe ik inlogvelden kan invullen via php, javascript of xml of weet ik veel .
(tot nu toe heb ik zitten testen met een kopie van de weergegeven pagina als ik ingelogd ben)

2. Van het moment ik de swf probeer te testen van op de website zelf krijg ik geen broncode meer binnen. Als ik de swf test vannaf mijn pc kan ik van elke website de broncode binnen krijgen. Maar eens de aplicatie zelf vanuit het web word geopend krijg ik niets meer binnen.
Hoe zit dat met beveiligingen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
1) Je zult een http POST uit moeten voeren waarschijnlijk; dat kan lastig worden als je router referer checks doet of sessies/cookies en dat soort zaken gebruikt.

2) Je probeert een cross-domain request uit te voeren; dat zou voldoende google voer moeten leveren. En dan vrees ik dat het lastig wordt om dat werkend te krijgen (maar ik ben geen Flash/AS kenner, dus pin me d'r niet op vast).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
ok bedankt voor de hulp, maar hoe vind ik elke gegevens ik hoe moet posten? is dat uit het javascript af te leiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
duarf schreef op woensdag 10 december 2008 @ 00:10:
is dat uit het javascript af te leiden?
Uit de (html)broncode van de router-login pagina ja. Als je Firefox gebruikt is het peanuts met de webdev toolbar. Of kijk eens met een sniffer als wireshark.

[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 10-12-2008 00:15 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
Ik zie nu dit.
Afbeeldingslocatie: http://begaaien.net/Ktest.jpg
Paswoord is natuurlijk fictief, maar hoe maak ik nu de lijn code?

edit: Thumb gemaakt,

[ Voor 26% gewijzigd door duarf op 10-12-2008 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
duarf schreef op woensdag 10 december 2008 @ 01:41:
Ik zie nu dit.
[afbeelding]
Paswoord is natuurlijk fictief, maar hoe maak ik nu de lijn code?
*pliep pliep* 
*working*
*ploing*
Uw gepersonaliseerde antwoord is:

Doe eens een poging; laat ons gerust even horen of het lukt en
meld anders even _waar_ het mis gaat!

Ofwel: we gaan je handje niet vasthouden; google eens wat, probeer eens wat en kom dan terug als je iets geprobeerd hebt en het niet werkend krijgt. We zijn geen persoonlijke helpdesk.

Zie ook Kan iemand even...? en scriptrequest

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 10-12-2008 01:47 ]

Over mij

Pagina: 1