beste mensen. ik heb een raar probleem met het converteren van dvd naar avi. ik heb the basketball diaries op een buitenlandse dvd (is niet op europees verkrijgbaar) hier zit natuurlijk geen NL subs bij dus heb ik hem eerst geript met dvd shrink naar de pc. tot zover geen probleem. afspelen gaat prima. nu wil ik hem met aoa dvd ripper naar avi converteren zodat ik er een NL sub bij kan voegen. ik heb altijd naar avi geript zonder problemen dus ik doe niets fout. ik heb deze film op quality 1 naar avi geript en de avi is 4GB maar de eerste 6 min van de avi skippen in een halve minuut voorbij met blokkerige beelden. daarna speelt de film verder goed af. kan een avi misschien maar een bepaalde grootte hebben dat ie zo raar doet of wat? ik heb geen zin om hem op een lagere kwaliteit te rippen want ik wil geen blokkerige beelden. weet iemand hoe dit komt en hoe ik het op kan lossen? ik heb overal gezocht maar kan nergens iets vinden. ik heb hem ook al achteraf in 2en geknipt maar dat helpt niet. mijn dank is groot
grtz,
joost.
grtz,
joost.