Ik heb een flash applicatie waarbij de library zeer groot is, dit aangezien er embedded fonts in zitten. Inmiddels is de grote van het .swf 850kb. Wanneer ik dit online zet dan duurt het (bij een wat trage verbinding) al gouw 8 seconde. Deze tijd wil ik opvullen met een laadbalk/percentage.
Aangezien de grote library eerst geladen wordt kan ik geen loader in het .swf zelf zetten aangezien hij dan pas laad wanneer het grootste gedeelte al geladen is.
Nu heb ik nog een .swf gemaakt die de grote .swf laad, maar dit werkt niet goed. Het volgende gebruik ik:
En de volgende error:
TypeError: Error #1009: Cannot access a property or method of a null object reference.
at LabelCreator::ImagePrinter$iinit()
Nu lijkt het me dat het object niets beschikt (null is).
Maar het grote .swf werkt wel wanneer ik het zonder de loader test.
Op dit moment heb ik geen idee meer waar ik moet zoeken.
Aangezien de grote library eerst geladen wordt kan ik geen loader in het .swf zelf zetten aangezien hij dan pas laad wanneer het grootste gedeelte al geladen is.
Nu heb ik nog een .swf gemaakt die de grote .swf laad, maar dit werkt niet goed. Het volgende gebruik ik:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| var request:URLRequest = new URLRequest("LabelCreator.swf"); var loader:Loader = new Loader(); loader.load(.load(request); loader.contentLoaderInfo.addEventListener(ProgressEvent.PROGRESS, loadProgress); loader.contentLoaderInfo.addEventListener(Event.COMPLETE, loadComplete); function loadProgress(event:ProgressEvent):void { var percentLoaded:Number = event.bytesLoaded/event.bytesTotal; percentLoaded = Math.round(percentLoaded * 100); trace("Loading: "+percentLoaded+"%"); } function loadComplete(event:Event):void { trace("Complete"); } |
En de volgende error:
TypeError: Error #1009: Cannot access a property or method of a null object reference.
at LabelCreator::ImagePrinter$iinit()
Nu lijkt het me dat het object niets beschikt (null is).
Maar het grote .swf werkt wel wanneer ik het zonder de loader test.
Op dit moment heb ik geen idee meer waar ik moet zoeken.