Toon posts:

Trust Cyberman Mp3 speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb dus zon ding (er staat geen trust op)
maar doet dat ding het nou echt alleen met een memory card erin of zou die ook moeten reageren zonder dat met alleen baterijen...
En heeft iemand nog nadere informatie over dit ding behalve van wat er op trust staat?

Afbeeldingslocatie: http://www.trust.com/_images/products/300/11386.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, waarom word ik gedissed ?

Verwijderd

Geduld man, er reageerd heus wel iemand als je ff w8 :? |:(
Maar goed, heb hem ook gehad en er gebeurde nix als ik heb probeerde op te starten. Drie keer andere mee naar huis gekregen :7 deden het ook nie. Ik heb hem ingeruild voor een samsung mp3 speler 8-) (is veel beter!!)
Dus dit raad ik jouw ook aan want volgens mij verkopen die trust mensen een nep-speler....

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

de naam al: trust:r
dan weet ik al voldoende

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 februari 2001 13:30 schreef F-LiMoN het volgende:
Geduld man, er reageerd heus wel iemand als je ff w8 :? |:(
Maar goed, heb hem ook gehad en er gebeurde nix als ik heb probeerde op te starten. Drie keer andere mee naar huis gekregen :7 deden het ook nie. Ik heb hem ingeruild voor een samsung mp3 speler 8-) (is veel beter!!)
Dus dit raad ik jouw ook aan want volgens mij verkopen die trust mensen een nep-speler....
Dus ik wordt geflashed door truts?
hmm lijkt me nog sterk dat ze continue die dingen verkopen en er dan geen probs mee krijgen

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Als er geen Trust op staat is het volgens mij de Arowana MP-01.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 februari 2001 17:48 schreef _DrOpHeAd_ het volgende:
Als er geen Trust op staat is het volgens mij de Arowana MP-01.
Waar kan ik daar info over vinden?

Verwijderd

Nee hoor.

Zeker op de PC-Dump dag gekocht voor een tientje ?

Ik heb er twee, ze zijn 'defect'. Die van mij doen het. maar das puur geluk, die dingen kosten normaal 250/300 piek..

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
ik had er ook een gekocht op de dumpdag, hij doet het bij mij!!! nouja, het display doet het soms, en toen zag ik dat er 32MB geheugen in zat!!! alleen kan ie er dus nix meer bijzetten... ik ga hem morgen ff openmaken om te kijken of er binnenin nix kapot is...

Verwijderd

hej,
ik heb er 1 gehad een hij werkte redelijk goed. paar minpuntjes. scherm werd na langdurig gebruik redelijk gekleurd.. (en het is een gewoon lcd schermpie) dus niet goed:). en natuurljk de 32 mb maar. naja. toch een maand plezier van gehad. toen wou ie ineens niet meer harder. allen zachter. toen omgeruild en die deed het helemaal niet. naja toen maar een mp3-cdspeler gekocht. (veeeeeeeeeeeel beter)

grtz

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 25 februari 2001 23:27 schreef norvana het volgende:
hej,
ik heb er 1 gehad een hij werkte redelijk goed. paar minpuntjes. scherm werd na langdurig gebruik redelijk gekleurd.. (en het is een gewoon lcd schermpie) dus niet goed:). en natuurljk de 32 mb maar. naja. toch een maand plezier van gehad. toen wou ie ineens niet meer harder. allen zachter. toen omgeruild en die deed het helemaal niet. naja toen maar een mp3-cdspeler gekocht. (veeeeeeeeeeeel beter)

grtz
psies gewoon mp3-cd speler lekkerz veel ruimte voor muziek :).

ennuh ik zeg altijd over trust
Never thrust trust at all

may be beetje fout engels :z

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1