Hallo, ik ben al een paar weken aan het kloten met mijn pc, ik kreeg spontane reboots en errors bij spellen (WoW en farcry2 getest). Toen ben ik gaan zoeken naar de oorzaak en heb oa geheugen getest, xp reinstall, drivers geupdate en toen ik gisteren mijn oude videokaart wilde gaan proberen omdat misschien mijn voeding te zwak is kreeg ik bij het booten (nadat ik cmos clear had gedaan) een freeze bij checking nvram en sindsdien is dat mijn volgende probleem. Als ik mijn videokaart weer terugplaats kom ik ook niet meer in windows, wat ervoor dus wel gewoon prima liep. Met dit nieuwe probleem heb ik oa alle pcikaarten, harddisks, dvddrive en floppy eruitgehaald, geheugen in andere bank, cmos gecleared, battery eruit gehaald maar niets lukt. Ik kom dus ook niet meer in mijn bios want hiervoor komt de nvram check. Ik ben bang voor een brak mobo maar ik moet echt mijn data van mijn raid nog hebben dus ik hoop op iets wat ik over het hoofd zie...
Amd64 3200+
MSI KT8 neo fsr
1.5gd ddr
640gb sata raid 0
400w zalman voeding
ati radeon 3850 512mb (oude x800 xt)
monitor 30" at 2560x1600 <--sinds ik deze nieuw heb vermoedelijk problemen met games
Amd64 3200+
MSI KT8 neo fsr
1.5gd ddr
640gb sata raid 0
400w zalman voeding
ati radeon 3850 512mb (oude x800 xt)
monitor 30" at 2560x1600 <--sinds ik deze nieuw heb vermoedelijk problemen met games