Beste ondernemers van Tweakers (ik neem aan dat die hier wel zitten). Ik heb vandaag een brief van de KvK gehad, bijdrage 2009. Een aantal dingen vallen me op:
- BTW over de bijdrage heen (nog nooit gezien)
- bijdrage is flink omhoog (factoor 2-3 of zoiets volgensmij)
- bijdrage niet gespecificeerd zoals vorig jaar (en wellicht ook jaren daarvoor, kan ik zo snel even niet natrekken)
- gestuurd naar adres mijn bedrijfsnaam 't.a.v. de administratie' (komt wat onlogisch en raar over)
- nieuw bankrekeningnummer?
- rekening op naam van 'Kantoor voor Klanten BVBA' in Antwerpen
- bovenaan de brief staat het adres van 'Kantoor voor Klanten' in Den Haag met een 0900-nummer (wat ik niet ga bellen overigens)
- en volgensmij komt de rekening altijd in januari, maar ik kan me vergissen
Kortom, ik vertrouw dit voor geen meter. Meerdere die dit hebben ontvangen en hetzelfde dachten als mij?
- BTW over de bijdrage heen (nog nooit gezien)
- bijdrage is flink omhoog (factoor 2-3 of zoiets volgensmij)
- bijdrage niet gespecificeerd zoals vorig jaar (en wellicht ook jaren daarvoor, kan ik zo snel even niet natrekken)
- gestuurd naar adres mijn bedrijfsnaam 't.a.v. de administratie' (komt wat onlogisch en raar over)
- nieuw bankrekeningnummer?
- rekening op naam van 'Kantoor voor Klanten BVBA' in Antwerpen
- bovenaan de brief staat het adres van 'Kantoor voor Klanten' in Den Haag met een 0900-nummer (wat ik niet ga bellen overigens)
- en volgensmij komt de rekening altijd in januari, maar ik kan me vergissen
Kortom, ik vertrouw dit voor geen meter. Meerdere die dit hebben ontvangen en hetzelfde dachten als mij?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2008 19:03 ]