Activatie iPhone 3G Belgie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Hey Tweakers,

Ik heb op internet gezocht, maar geen antwoord kunnen vinden. Zaterdag ga ik naar Belgie, en wil ik graag een iPhone 3G meenemen. Als ik het goed heb, moet deze geactiveerd worden, maar het maakt niet uit met welke provider toch? Of kan je hem direct gebruiken? Of moet deze met een mobistar sim geactiveerd worden, en kan je hem daarna met elke provider gebruiken?

Hopelijk hebben jullie het antwoord op mijn vraag. (Volgens mij genoeg mensen met geïmporteerde iPhones hier ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 14:03
Emile_14 schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 18:40:
Hey Tweakers,

Ik heb op internet gezocht, maar geen antwoord kunnen vinden. Zaterdag ga ik naar Belgie, en wil ik graag een iPhone 3G meenemen. Als ik het goed heb, moet deze geactiveerd worden, maar het maakt niet uit met welke provider toch? Of kan je hem direct gebruiken? Of moet deze met een mobistar sim geactiveerd worden, en kan je hem daarna met elke provider gebruiken?

Hopelijk hebben jullie het antwoord op mijn vraag. (Volgens mij genoeg mensen met geïmporteerde iPhones hier ;) )
Twee weken geleden iPhone gehaald bij de Switch voor mn pa, bij de Fnac zijn de gigantisch duur en niet aan te raden. Heb hem in NL gewoon aan mn MacBook gehangen en daarna functioneerde hij uitstekend, dus het is heel simpel eigenlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Oke, bedankt. Ik dacht al dat het zo makkelijk zou gaan, maar wou even een bevestiging hebben ;)

Nu maar hopen dat ze zaterdag niet zijn uitverkocht, met Kerst willen ze er allemaal één.