Ik zit met het volgende:
Ik heb een pagina die de inhoud van mijn database weergeeft. In de laatste tabel staat een link als je daarop klikt zou je de regel uit de database moeten kunnen verwijderen. Maar wanneer ik op die link klik krijg ik een waarschuwing dat het niet verwijderd is.
Dit is mijn code die de query uitvoert:
Dit is het stukje code dat d.m.v GET een id meegeeft:
Wanneer ik mijn GET echo dan krijg ik het juiste artikelnummer te zien dat verwijderd moet worden.
Is er iets fout met de query die ik laat uitvoeren?
BVD Denniske
Ik heb een pagina die de inhoud van mijn database weergeeft. In de laatste tabel staat een link als je daarop klikt zou je de regel uit de database moeten kunnen verwijderen. Maar wanneer ik op die link klik krijg ik een waarschuwing dat het niet verwijderd is.
Dit is mijn code die de query uitvoert:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <?php $id= $_GET['id']; $con = mysql_connect("localhost","root",""); if (!$con) { die('Could not connect: ' . mysql_error()); } mysql_select_db("voorraad", $con); mysql_query('delete * FROM producten WHERE artnr="$id"') or die ("FOUT"); ?> |
Dit is het stukje code dat d.m.v GET een id meegeeft:
code:
1
| echo "<td>" . "<a href='verwijder.php?id=" . $row['artnr'] . "'>verwijder</a>" . "</td>"; |
Wanneer ik mijn GET echo dan krijg ik het juiste artikelnummer te zien dat verwijderd moet worden.
Is er iets fout met de query die ik laat uitvoeren?
BVD Denniske