Anno 1602

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Alweer heel wat jaren terug is Anno 1602 uitgekomen. Er zijn ook nieuwe edities (resp. Anno 1503 en Anno 1701) maar ik blijf toch maar bij het oude vertrouwde Anno 1602 :D

Er is alleen één probleem, ik heb nu zwaarden gemaakt en een fort gemaakt om soldaten te trainen.
Ik heb 18 zwaarden in voorraad volgens mijn warenhuis maar bij het fort staat er 0t. Hoe krijg ik die naar 18t zodat ik 6 soldaten kan trainen?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Weggetje aanleggen zodat ze die zelf kunnen gaan halen bij de markt ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik heb er al een pad omheen gelegd maar dat doen ze dus niet. Staat dicht genoeg bij het warehouse/market place :S Maar het rare is nu, soms hebben ze ineens 6t zwaarden maar dan soms ook weer heeeel lang niet :(

Dus misschien is het nog wel ergens aders afhankelijk van ofzo :S

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 14:17

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je probleem ligt bij het feit dat Anno1602 een geweldige game is met een geweldig slechte gevecht systeem :p gewoon niet doen dus ;).

//edit. Iets serieuse, loop de constructie van de zwaarden eens door misschien mis je iets.

[ Voor 26% gewijzigd door MrVegeta op 09-12-2008 18:45 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
MrVegeta schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 18:44:
Je probleem ligt bij het feit dat Anno1602 een geweldige game is met een geweldig slechte gevecht systeem :p gewoon niet doen dus ;).

//edit. Iets serieuse, loop de constructie van de zwaarden eens door misschien mis je iets.
Vroeger kon ik altijd wel redleijk grote legers maken hoor :) Maar nu gaat er iets verkeerd... Het fort heeft soms wel wapens maar meestal dus niet :(. Ik heb nu ongeveer 7 legerkereltjes gemaakt, dus het kan wel :S

edit: Het is opgelost :D Je moet eerst selecteren wat je wilt maken, dan op 'train unit' en dan gaat er zon mannetje met een ezel op pad om zwaarden te halen :D

Nu nog maar wachten op een deep iron mine, want mijne is nu leeg :(

[ Voor 17% gewijzigd door Vincitore op 09-12-2008 19:38 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:21
Infinitytron schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 19:31:
[...]

Vroeger kon ik altijd wel redleijk grote legers maken hoor :) Maar nu gaat er iets verkeerd... Het fort heeft soms wel wapens maar meestal dus niet :(. Ik heb nu ongeveer 7 legerkereltjes gemaakt, dus het kan wel :S

edit: Het is opgelost :D Je moet eerst selecteren wat je wilt maken, dan op 'train unit' en dan gaat er zon mannetje met een ezel op pad om zwaarden te halen :D

Nu nog maar wachten op een deep iron mine, want mijne is nu leeg :(
Het fort moet dichtbij een marketplace liggen, als het te ver staat (klikken op het fort) en vind geen marketplace in de buurt kan die geen wapens halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Het is nu opgelost, dus eerst soldaten 'maken' dan hobbelt die op zijn ezel naar de market place :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288121

Anno 1602 weet mij nog altijd te boeien. Ik heb het helaas nog nooit online tegen anderen gespeeld en van de computer win je altijd. Jammer dat ik geen openstaande games vindt en om er een te hosten en dan maar af te wachten.... :z
Anno 1503 heb ik ook in de kast liggen maar is me te kinderachtig.
Pagina: 1