Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-11 22:20
In het schoentje waar de oplader van mijn E950 in geprikt moet worden is iets afgebroken. Tenminste, dat zegt de medewerker van de lokale gsm-shop. Blijkbaar kan in elke telefoon dat onderdeel vervangen worden, behalve in Samsung telefoons. Zijn blijkbaar geen onderdelen voor te bestellen en opsturen naar Samsung wordt duurder dan een nieuw toestel zou kosten.
Dus ik zat te denken, als ik nu als tijdelijke oplossing een externe lader zou kunnen gebruiken. 's Nachts de batterij uit de telefoon halen en dan in een losse laadunit opladen... Maar bestaat zo'n ding?

De batterij is van het type AB653039CE. Wie helpt me?
Of heeft er iemand een beter idee hoe ik de telefoon toch nog kan blijven gebruiken?

[ Voor 6% gewijzigd door Dropsen op 09-12-2008 17:04 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wat heb je zelf al gezocht?

Wat dacht je van even de Samsung site te bekijken, of ze even te bellen (van mijn part met de vaste lijn, als je mobieltje leeg is...)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Dropsen
Ik heb contact gehad met Samsung, de reparatie zou me 90 euro kosten. Niet echt waar ik op had gehoopt, dus die optie valt af. Ik ben op zoek geweest naar zo'n externe lader, maar niet gevonden. Weet iemand of zoiets bestaat?

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:49

sanzut

It's always christmas time

Wat Ginz bedoelt is of Samsung zelf niet zo'n externe lader heeft...

• Dropsen
De medewerker aan de lijn zei van niet...