OV | 2kap '99 131m² | Quatt Duo | Intergas Kombi Kompakt HRE 28/24 '13 | Honeywell T6 | 13 x 435wp SolarEdge
Logitech Nano V450? Misschien een idee, die gebruik ik zelf ook. (is niet een hele grote muis, maar werkt wel goed.)
bluetooth?? Heb zelf een v470. is ook wel een "kleine" muis, maar dan hoef je helemaal niet meer om die dongle te denken. (is wel de enige logitech bluetooth muis)
[ Voor 98% gewijzigd door trinite_t op 09-12-2008 16:51 ]
The easiest way to solve a problem is just to solve it.
Idd, de Nano zou wel een goede keus zijn. Deze heeft namelijk de micro ontvanger is niet zo gek klein. Ik kan namelijk zelf niet tegen die kleine muizen (RSI etc.) maar deze werkt wel prima, ook met langdurig gebruik.da_PSI schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:48:
Logitech Nano V450? Misschien een idee, die gebruik ik zelf ook. (is niet een hele grote muis, maar werkt wel goed.)
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
@da_PSI vind hem eigenlijk wel te klein (naam geeft het eigenlijk al aan he).
@trinite_t Bluetooth is wel een optie inderdaad, omdat het standaard in de MacBooks zit.
Mijn gedachten er achter: De muis zal ik voornamelijk voor thuis gebruik hebben, maar af en toe zal ik hem meenemen naar school. Daarom wil ik niet steeds zn ontvanger mee slepen en een grote muis vind ik zelf gewoon fijn. Omdat ik de muis toch niet vaak meeneem vind ik het niet erg dat hij niet compact is.
@trinite_t Bluetooth is wel een optie inderdaad, omdat het standaard in de MacBooks zit.
Mijn gedachten er achter: De muis zal ik voornamelijk voor thuis gebruik hebben, maar af en toe zal ik hem meenemen naar school. Daarom wil ik niet steeds zn ontvanger mee slepen en een grote muis vind ik zelf gewoon fijn. Omdat ik de muis toch niet vaak meeneem vind ik het niet erg dat hij niet compact is.
OV | 2kap '99 131m² | Quatt Duo | Intergas Kombi Kompakt HRE 28/24 '13 | Honeywell T6 | 13 x 435wp SolarEdge
Je kunt altijd een mighty mouse nemen, full size, vergt wel een beetje oefenen om hem fijn te kunnen gebruiken. Is wel fullsize. Verder, de V470 is ook, zij het medium size. Zijn wel andere merken dan logitech met full size bt mice.
The easiest way to solve a problem is just to solve it.
Mijn bezwaar tegen de Mighty Mouse van Apple is dat ik vaak hoor dat het erg wennen is (zoals trinite_t al aangeeft) en het mij zelf ook niet fijn lijkt werken.
Verder heb ik goeie ervaringen met Logitech, daarom die keuze. Misschien is dit wat: "Logitech Cordless VX Nano".
Verder heb ik goeie ervaringen met Logitech, daarom die keuze. Misschien is dit wat: "Logitech Cordless VX Nano".
Pagina: 1