Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Draadloze muis met kleine ontvanger

Pagina: 1
Acties:

• BoschR
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-11 21:07
Hallo,

Nu ik een extern beeldscherm heb gekocht voor me MacBook wil ik graag ook een muis voor aanschaffen (zodat ik niet het trackpad hoef te gebruiken). Wat me opviel zijn de muizen met de hele kleine USB ontvangers. Leuk bedacht, maar al deze muizen zijn klein (bedoelt voor laptops).

Graag zou ik bijvoorbeeld de "Logitech MX Revolution" samen met zn kleine ontvanger kopen, maar dit bestaat volgens mij niet. Kan iemand mij advies geven wat de mogelijkheden zijn met een "grote muis" en een kleine ontvanger? Als die er zijn natuurlijk ;).

Mvg,
Rene Bosch

OV | 2kap '99 131m² | Quatt Duo | Intergas Kombi Kompakt HRE 28/24 '13 | Honeywell T6 | 13 x 435wp SolarEdge

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 08:56
Logitech Nano V450? Misschien een idee, die gebruik ik zelf ook. (is niet een hele grote muis, maar werkt wel goed.)

• trinite_t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-11 14:40
bluetooth?? Heb zelf een v470. is ook wel een "kleine" muis, maar dan hoef je helemaal niet meer om die dongle te denken. (is wel de enige logitech bluetooth muis)

[ Voor 98% gewijzigd door trinite_t op 09-12-2008 16:51 ]

The easiest way to solve a problem is just to solve it.

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-11 14:23
da_PSI schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 16:48:
Logitech Nano V450? Misschien een idee, die gebruik ik zelf ook. (is niet een hele grote muis, maar werkt wel goed.)
Idd, de Nano zou wel een goede keus zijn. Deze heeft namelijk de micro ontvanger is niet zo gek klein. Ik kan namelijk zelf niet tegen die kleine muizen (RSI etc.) maar deze werkt wel prima, ook met langdurig gebruik.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

• BoschR
@da_PSI vind hem eigenlijk wel te klein (naam geeft het eigenlijk al aan he).

@trinite_t Bluetooth is wel een optie inderdaad, omdat het standaard in de MacBooks zit.

Mijn gedachten er achter: De muis zal ik voornamelijk voor thuis gebruik hebben, maar af en toe zal ik hem meenemen naar school. Daarom wil ik niet steeds zn ontvanger mee slepen en een grote muis vind ik zelf gewoon fijn. Omdat ik de muis toch niet vaak meeneem vind ik het niet erg dat hij niet compact is.

OV | 2kap '99 131m² | Quatt Duo | Intergas Kombi Kompakt HRE 28/24 '13 | Honeywell T6 | 13 x 435wp SolarEdge

• trinite_t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-11 14:40
Je kunt altijd een mighty mouse nemen, full size, vergt wel een beetje oefenen om hem fijn te kunnen gebruiken. Is wel fullsize. Verder, de V470 is ook, zij het medium size. Zijn wel andere merken dan logitech met full size bt mice.

The easiest way to solve a problem is just to solve it.

• sandz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-11-2024
Mighty Mouse van Apple zelf?

• BoschR
Mijn bezwaar tegen de Mighty Mouse van Apple is dat ik vaak hoor dat het erg wennen is (zoals trinite_t al aangeeft) en het mij zelf ook niet fijn lijkt werken.

Verder heb ik goeie ervaringen met Logitech, daarom die keuze. Misschien is dit wat: "Logitech Cordless VX Nano".

Pagina: 1