Toon posts:

HD 3450 Zwart scherm sommige games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na zoeken op tweakers en andere sites heb ik nog steeds geen antwoord kunnen vinden op mijn probleem. Heb net een nieuwe mediacenter aangeschaft waar ik need 4 speed undercover en shaun white snowboarding op wil spelen.

hardware:
onboard ATI HD 3200
PCIe HD3450 (voor tv out van MediaCenter)

Alle spellen speelt hij perfect ook need 4 speed carbon, maar 2 games geven een zwart beeld
-need 4 speed undercover
-shaun white

Bij need 4 speed hapert het beeld en hoor ik continue een geluid van hardware die aangesloten of losgekoppeld wordt met dus ook haperent beeld en geluid.
shaun white snowboarding geeft een compleet zwart scherm

ik heb alle audio / video drivers geupdate. Onboard video uitgeschakeld, maar tot nu toe nog geen enkele oplossing kunnen vinden. Hebben jullie nog ideeen waarom deze 2 games niet werken?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

DirectX geüpdate?

Draai je met een overklok? Test je harde schijf en geheugen eens op fouten.

En start het spel (doelend op NFS: UC) na het installeren wel op met beeld of meteen niet, want hij start met een resolutie van 600*480 waarna je je resolutie nog moet gaan instellen.

En je zegt als mediacenter, op wat voor scherm sluit je hem aan, een tv scherm via de s-video of tft-computer scherm via dvi?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
direct x is geupdate
schijf en geheugen vertonen geen fouten
nfs start gewoon wel op nadat ik zie dat de resolutie veranderd is hij geeft alleen haperent beeld. Alleen met shaun white krijg ik zwart beeld. verder is alles aangesloten op een tv via svideo, maar heb het ook geprobeerd op de tft. Heb ook tevens geprobeerd door de pci-e videokaart uit te schakelen en de onboard hd3200 van het moederboard te proberen. Krijg precies overal dezelfde problemen.

ik denk dat we het moeten zoeken in het feit dat nfs steeds hapert omdat er hardware verwijderd wordt en weer aangesloten en weer verwijdert, om de seconde doet hij dit en telkens als ik het windows geluid hoor hapert hij even.

misschien geeft dit een betere richting aan in waar we het moeten zoeken?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2008 18:19 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Welk besturingssysteem gebruik je? Is verder je voeding toereikend en stabiel genoeg?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
ik draai windows xp sp3, voeding is 380 watt, voor wat er in de pc zit meer dan voldoende

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand anders nog ideeen, want ik raak er aardig gefrustreerd van. Ik heb echt geen idee wat er aan de hand is.
Pagina: 1