Na zoeken op tweakers en andere sites heb ik nog steeds geen antwoord kunnen vinden op mijn probleem. Heb net een nieuwe mediacenter aangeschaft waar ik need 4 speed undercover en shaun white snowboarding op wil spelen.
hardware:
onboard ATI HD 3200
PCIe HD3450 (voor tv out van MediaCenter)
Alle spellen speelt hij perfect ook need 4 speed carbon, maar 2 games geven een zwart beeld
-need 4 speed undercover
-shaun white
Bij need 4 speed hapert het beeld en hoor ik continue een geluid van hardware die aangesloten of losgekoppeld wordt met dus ook haperent beeld en geluid.
shaun white snowboarding geeft een compleet zwart scherm
ik heb alle audio / video drivers geupdate. Onboard video uitgeschakeld, maar tot nu toe nog geen enkele oplossing kunnen vinden. Hebben jullie nog ideeen waarom deze 2 games niet werken?
hardware:
onboard ATI HD 3200
PCIe HD3450 (voor tv out van MediaCenter)
Alle spellen speelt hij perfect ook need 4 speed carbon, maar 2 games geven een zwart beeld
-need 4 speed undercover
-shaun white
Bij need 4 speed hapert het beeld en hoor ik continue een geluid van hardware die aangesloten of losgekoppeld wordt met dus ook haperent beeld en geluid.
shaun white snowboarding geeft een compleet zwart scherm
ik heb alle audio / video drivers geupdate. Onboard video uitgeschakeld, maar tot nu toe nog geen enkele oplossing kunnen vinden. Hebben jullie nog ideeen waarom deze 2 games niet werken?