Toon posts:

mario bros 1

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
klopt het dat als je aan het einde van een wereld bent over de vlag kan springen in plaats van ertegenaan?
Ik heb er veel verhalen over gehoort maar het is me nooit gelukt.En als het kan, hoe kan dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Ik weet dat het bij Mario World wel kan. Mario Bros. 1 heb ik geen idee. Die op de NES bedoel je toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja, die op nes bedoel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:02

Theeboon

theebonen bestaan!

Speel 'em uit op een emulator en save 'em als je gaat springen.
Dan goed oefenen :)

Maar ik heb er iig nooit van gehoord.

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:21

Petuhr

FreeBSD

Ja.. Het is mogelijk.. alleen heb je er geen flikker aan, omdat er na de vlag een leeg stuk is..

Gewoon veel oefenen.. ons is het wel gelukt :)

Grtz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de Game Genie (apparaatje die je tussen de cassette doet en de spelcomputer en dan kan je valsspelen) kan je hoog springen inschakelen en spring over de vlaggestok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

die codes kun je ook gewoon in je emu invoeren, dus als iemand die codes heeft...

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 24 februari 2001 13:16 schreef Slijmerd het volgende:
Met de Game Genie (apparaatje die je tussen de cassette doet en de spelcomputer en dan kan je valsspelen) kan je hoog springen inschakelen en spring over de vlaggestok.
waar kun je zo'n Game Genie halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op zaterdag 24 februari 2001 13:16 schreef Slijmerd het volgende:
Klopt, heb ik ook gedaan, maar is geen flikker aan inderdaad. Je komt een gigantisch leeg stuk tegen en dan kan je rennen wat j wilt, je loopt gewoon oneindig ver tot je tijd op is en dan ben je sjisjkebab.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 21:19

koornee

3!

je kan gewoon standaard in mario over de vlag heen springen bij level 5-1 is dat. danmoet je eerst het liftje pop om over de afgrond te komen. dan spring je er op het allerlaatst pas van dat liftje af (als hij uit elkaar valt) en dan spring je zo over de eindvlag heen.

maar daar is nix aan je kan er nix doen, alleen maar lopen en springen tot je tijd op is. dus daas schiet je nix mee op.

wel leuk om een keertje te doen....

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Pagina: 1