[iPhone 3G] Verjaardagen in Kalender

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er1Ck
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-05-2021
Beste Tweakert,

Ik heb zon mooie iphone gekocht en al mijn contacten staan netjes met alle gegevens in dat ding opgeslagen. Het synchroniseren met mijn vista laptop met outlook 2007 werkt ook vlekkeloos, alle contacten en agenda punten staan netjes waar ze moeten staan. Er is alleen nog één ding wat ik graag gedaan zou willen krijgen:

Bij vrijwel alle contact personen staan verjaardagen ingevuld, zodat ik deze niet meer kan vergeten. Deze verschijnen alleen niet in mijn agenda, hetgeen dus zijn doel volledig voorbij schiet.

Ik heb al op verschillende forums gekeken en niemand weet echt een oplossing voor windows. Als het kan moet het volgens mij of op de iPhone worden ingesteld, ergens in outlook of in een ander extra programmaatje die die koppeling kan maken.

Alvast vriendelijk bedankt voor het respons,

Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 02:44
Op mijn Mac gaat het ook niet. :(

In iCal of MobileMe kan je de verjaardagen aanzetten in de agenda. Die staan dan in een zogenaamde "subscription calendar", maar die worden op dit moment niet getoond op je iPhone. De iPhone laat dus de verjaardagen niet zien. Ik ga er vanuit dat Windows met Outlook het dus ook niet kan.

Wat je zou kunnen doen is met de hand een agenda item maken voor elke verjaardag. Dat wordt dan helaas niet automatisch bijgehouden als je een contactpersoon toevoegt.

[ Voor 11% gewijzigd door -Mous- op 09-12-2008 15:56 . Reden: duidelijkheid ]

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:15
Ik dacht dat het juist wel werkte met iCal of Outlook en de iPhone. Dat het alleen niet werkt met MobileMe.

driedees, gaf de volgende Google link. Daar staan meerdere goede alternatieven tussen: http://www.google.nl/sear...minder&btnG=Zoeken&meta=.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Hoedje schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 17:52:
Ik dacht dat het juist wel werkte met iCal of Outlook en de iPhone. Dat het alleen niet werkt met MobileMe.
Met iCal werkt het in ieder geval perfect - behalve voor mensen ouder dan 87 oid (geen grapje) :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:35
En wat nou als je MobileMe gebruikt voor je Agenda en Contacten? Dan kan je namelijk niet de Verjaardagen kalender aanvinken in iTunes om te syncen... Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-03 21:04
-Mous- schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:55:
Wat je zou kunnen doen is met de hand een agenda item maken voor elke verjaardag. Dat wordt dan helaas niet automatisch bijgehouden als je een contactpersoon toevoegt.
Ja, dat is ontiegelijk veel werk :P !
Ik heb al een feedbackje naar Apple gestuurd, hopelijk komt het in de 3.0 software [ik zie het namelijk niet zo snel gebeuren...]

edit:
En wat nou als je MobileMe gebruikt voor je Agenda en Contacten? Dan kan je namelijk niet de Verjaardagen kalender aanvinken in iTunes om te syncen... Iemand een oplossing?
Dat kan dus niet... Maar dat zei Hoedje al.

[ Voor 21% gewijzigd door Raween op 09-12-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-06 07:17
YABI voor de mac

Die kopieert alle verjaardagen uit addressbook naar een normale ical agenda.

[ Voor 27% gewijzigd door lowfi op 09-12-2008 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-03 21:04
lowfi schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:27:
YABI voor de mac

Die kopieert alle verjaardagen uit addressbook naar een normale ical agenda.
Kijk, aan jou hebben we wat :D ! Werkt super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97314

http://www.makeuseof.com/...ations-and-ical-mac-only/

Dit is trouwens ook erg handig ik gebruik het ook.
Ik krijg elke zondag automatisch een mailtje wie er jarig zijn die week, deze mail komt op mijn iphone binnen maar ook op mijn MAC PRO.

Tevens krijg ik op de dag van de verjaardag een alarm te horen.
En.......verjaardagen verschijnen ook op je Iphone Via Mobile me.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben

Greetz Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

Heb het idd opgelost door er één groot album van te maken. Bedankt voor het idee
Pagina: 1