Ervaringen met Tel Sell en haar producten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Ik ben samen met enkele studenten een projectje begonnen om eenmalig een tijdschrift te maken met een fictief vervolg. Trusten is the name. De naam zegt al duidelijk waar het om gaat, slapen en andere aanverwante zaken. Ik ben bezig met een kort tikeltje over Tel Sell en haar slaap- en comfortproducten die de kijker zo vaak voorbij ziet komen. Even een paar voorbeelden van dergelijke producten.

Dove Pillow: http://www.telsell.com/nl-NL/Producten/Dove_Pillow/?phid=232
Aeropedic Pillow: http://www.telsell.com/nl...eropedic_Pillow/?phid=722
Fresh Air Globe: http://www.telsell.com/nl...Fresh_Air_Globe/?phid=437
Volspectrumlamp: http://www.telsell.com/nl...Volspectrumlamp/?phid=501

Uiteraard wordt dit door de zender aangeprezen als het ultieme wondermiddel om je van je slaapproblemen af te helpen, blabla en de marketing is niet van de lucht. Nu ben ik toch wel heel erg benieuwd naar jullie ervaringen met dit soort producten en Tel Sell in het algemeen, zit me dan ook enkele dingetjes af te vragen om mijn beeldvorming op orde te krijgen en de discussie te starten. Een aantal basic zaken daarvoor:

- zijn hier verstokte Tel Sell-kopers in de zaal? (I know, het klinkt tegenstrijdig met de moraal van Tweakers :P )
- welke Tweakers hebben zich ooit gewaagd aan een koop bij Tel Sell op het gebied van slaap- en comfort (echt, ik kan hier gewoon geen fatsoenlijk synoniem voor verzinnen :/ )?
- wat hebben ze dan gekocht?
- hoe bevalt het?
- is het nog steeds in gebruik of ligt het ergens weg te roesten?
- is er iets op de markt wat hetzelfde doet maar dan net iets anders (is een vergelijking mogelijk?)
- is er ooit iets stuk gegaan of werkt alles perfect?
- hoe is dit dan afgehandeld? Ik heb een hoop negatief nieuws gelezen over de klantenservice, vandaar.
- iemand nog met ervaringen met Tel Sell van <2008 in vergelijking met na de doorstart, welke zaken zijn er dan veranderd? Ik heb hier maar bitter weinig over kunnen vinden helaas.

Discuss, en als je iets mist wat ik over het hoofd zie voor een goede discussie dan mag je het laten weten. Ik wil er graag achterkomen wat er waar is van deze thuiswinkel en hoop dat jullie nuttige ervaringen te delen hebben. Natuurlijk heb ik ook wel jaren geleden gezien dat er middeltjes zijn geweest die klachten hebben veroorzaakt en dat Tel Sell daarop reageerde met ''kennelijk bent u er overgevoelig voor'', maar ik ben benieuwd of de tijden veranderd zijn. En laat alsjeblieft de one-liners als ''Tel Sell is troep'' in hun graf liggen, tenzij je het kunt onderbouwen. Anders heeft niemand er iets aan, reltopics zijn er al genoeg.

Uiteraard spreekt jullie mening niet voor de rest van Nederland dus ik spit vrolijk verder. Toch vind ik dat ik jullie niet overgeslagen mag hebben en gezien een aantal topics die ik per Search tegenkwam denk ik dat er ook wel een duidelijke mening bestaat. Alleen... welke? Uitspugen of slikken? Mocht het hier klachten regenen in plaats van statements, uiteraard doe ik aan wederhoor en probeer Tel Sell te laten reageren. Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben. We houden het wel professioneel, don't worry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:26

Polycom

Poes van goud

Niet om vervelend te zijn hoor, maar ik denk niet dat veel tweakers producten kopen of hebben gekocht bij Tell Sell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:40

mux

99% efficient!

Ab King Pro. Niet ikzelf, maar iemand die ik ken. Nog steeds even dik ;

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:03

RedFox

Heb je een OV ofzo?

ssj3gohan schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:54:
Ab King Pro, hmm, bij die naam zou je niet vermoeden dat het om een slaapproduct gaat.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:32

krietjur

Where am I?

Het raised aero bed! _/-\o_ ;)

Afbeeldingslocatie: http://pics.lapkosoft.com/VM/42922.jpg

Had zelf niet echt hoge verwachtingen van dat ding, maar viel me alles bij elkaar reuze mee. Normaal luchtbed kan ik nog geen nacht op slapen, dit bed kan ik het goed op uithouden. Uiteraard geen vervanging voor een normaal bed, wat ze wel graag willen doen geloven.

Maar verder doet hij prima wat hij moet doen: snel en makkelijk (niet zelf opblazen, pomp aanzetten en klaar) neer te zetten en redelijk compact op te bergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

PuDy schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:30:
Niet om vervelend te zijn hoor, maar ik denk niet dat veel tweakers producten kopen of hebben gekocht bij Tell Sell.
Er zullen vast wel Tweakers zijn die daar kopen. De grote vraag is echter: willen ze het openlijk toegeven. :P
ssj3gohan schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:54:
Maar gebruikt hij het ook? Het hebben van zo'n ding zegt nog niets over het afvallen. Als het niet gebruikt wordt kun je dat geld beter gebruiken om een kilometertje of 2 te fietsen naar een frietboer voor een frikandel. Val je misschien nog wel meer van af..

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:45

Duinkonijn

Huh?

Heb er wel wat gekocht.

zo`n ding op batt. dat je buik traint..
vervolgens batt op. adapter der aan getweakerd.

maar dan loop je weer tegen andere dingen aan.

Het idee is leuker dan het is. in het algemeen

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

TerraGuy schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:25:
Maar gebruikt hij het ook? Het hebben van zo'n ding zegt nog niets over het afvallen. Als het niet gebruikt wordt kun je dat geld beter gebruiken om een kilometertje of 2 te fietsen naar een frietboer voor een frikandel. Val je misschien nog wel meer van af..
ssht, wil-ie niet weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:45

SmartDoDo

Woeptiedoe

Hoewel er doorgaans voor enquete(achtige)-topics vooraf toestemming moet worden verleend zie ik hier voldoende discussiemogelijkheden om het topic op voorhand open te laten. Uiteraard wordt het gewaardeerd als het uiteindelijke artikel hier gepost wordt.

Verder een titelchange zodat het wat duidelijker is en een schopje naar SF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
krietjur schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:22:
Het raised aero bed! _/-\o_ ;)

[afbeelding]

Had zelf niet echt hoge verwachtingen van dat ding, maar viel me alles bij elkaar reuze mee. Normaal luchtbed kan ik nog geen nacht op slapen, dit bed kan ik het goed op uithouden. Uiteraard geen vervanging voor een normaal bed, wat ze wel graag willen doen geloven.

Maar verder doet hij prima wat hij moet doen: snel en makkelijk (niet zelf opblazen, pomp aanzetten en klaar) neer te zetten en redelijk compact op te bergen.
Ziet eruit als een geinig ding. Hoe lang heb je dat ding al? Ik las dat producten van Tel Sell qua betrouwbaarheid op de lange termijn het vaak niet redden. Hoop natuurlijk voor je dat hij nog goed werkt :)
Duinkonijn schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:52:
Heb er wel wat gekocht.

zo`n ding op batt. dat je buik traint..
vervolgens batt op. adapter der aan getweakerd.

maar dan loop je weer tegen andere dingen aan.

Het idee is leuker dan het is. in het algemeen
Waarschijnlijk ben ik hier niet naar op zoek, maar tegen welke andere dingen liep je dan aan? Ik vat hem even niet maar wil er wel even op ingaan.
SmartDoDo schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 18:34:
Hoewel er doorgaans voor enquete(achtige)-topics vooraf toestemming moet worden verleend zie ik hier voldoende discussiemogelijkheden om het topic op voorhand open te laten. Uiteraard wordt het gewaardeerd als het uiteindelijke artikel hier gepost wordt.

Verder een titelchange zodat het wat duidelijker is en een schopje naar SF.
Klopt, ik heb me ook gerealiseerd dat mijn vragen erg enquete-achtig overkomen. Dat heb ik geprobeerd te voorkomen en dat is dus gelukt. Ga er proberen een goedlopend topic van te maken, houd die slotjes maar in de kast :>

Edit: overigens zal ik bekijken wat de mogelijkheden zijn om het artikel hier te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281234

TELL SELL FOR THE WINN!!! (Sorry Tweakertjes, maa rik mag graag hersenloos naar de nieuwste TellSellzooi kijken en dan denken; "god, dat werkt toch nooit?" :P)

Dat AeroBed-In-A-Minute (zowel de hoge en de lage versie) ken ik wel :P Niet zelf gekocht, maar ooit op geslapen.. Die lage versie slaapt net als elk ander luchtbed en die hoge versie.. Hmja.. Wel comfy, maar niet echt dat ik zeg "wow"..

Het voordeel is dat je wat hoger ligt en daardoor gewoon een makkelijker instap hebt en niet halverwege de nacht op de grond ligt, maar het bed zakt wel wat in (dus lig je alsnog wat raar 's morgens).. Voordeel, grooot voordeel, is dat je het bed makkelijk electrisch op kan blazen, dus dat scheelt je een hele hoop werk en jah, dat systeem werkt ook daadwerkelijk! :) Al met al best een degelijk product van ze..

P.S. Ik mis Quick 'N Bright! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-05 19:01

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik moet eerlijk zeggen dat ik 0,0 vertrouwen heb in die TellSell producten en danvrijwel allemaal. Je betaalt per slot van rekening ook voor de reclame- en zendtijdkosten.

Zeker waar het slaapproducten betreft, ga ik toch liever af op merken als Nomad of haal zo'n veldbedje bij de Gamma vandaan. Komt bij dat ik sowieso 'n hekel aan laten bezorgen heb, dus dat maakt TellSell nog minder aantrekkelijk.

TellSell verkoopt voor mijn gevoel enkel placebo's en 't spijt me, ik WEET dat het placebo's zijn, dan werken ze niet meer.

Steun het recht op abortus, teken de petitie! My Voice, My Choice!

Ligt eraan.. Die bedden zijn bed nog wel te doen.. Tuurlijk snap ik dat een merk als Nomad meer vertrouwen uitstraalt.. Het is gewoon dat de reclames van TellSell bagger zijn en alles is AMAZING! Nou vertrouw ik ook absoluut niet op dingen zoals de AbSwing, de AbSwing Pro, die plakvlindertjes, de SaunaBelt en meer van dat soort verhalen, maar op zich denk ik dan ook weer; hoe veel kan er mis zijn met een opblaasbaar bed?

• mux

mux

99% efficient!

Het gaat er niet zozeer om hoeveel er mis met product X is, maar hoezeer je in feite wordt opgelicht met goedkope troep. Die bedden zijn gewoon heel, héél goedkoop gemaakt. En worden tegen behoorlijk gemiddelde prijzen verkocht.

Gemiddeld/duur jah.. Maarrr.. Dan zit er wel een pompje bij zodat het bed electrisch is op te pompen ;)

Feitelijk betaal je over alles wat je koopt een behoorlijke winstmarge.. Dat is niet alleen zo bij TellSell, maar ook bij andere winkels en producten..

Om even in de beddensfeer te blijven; Nomad is ongetwijfeld een goed merk.. Daarentegen kan een opblaasbedje van de Blokker net zo goed/fijn zijn.. Je betaald ook een stuk voor het merk..
Pagina: 1