Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[InDesign2.0 PC trial] gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Ik heb hier een scriptje wat ooit gemaakt is voor InDesign 2.0.
Helaas heb ik dat niet meer op mijn PC en ik ben dus op zoek naar de 30-dagen trial versie van InDesign 2.0.

Op het Internet is dit nergens meer te vinden.

Kan iemand me hier nog aan helpen?

(indien dit niet is toegestaan, slotje)

Houdoe

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

edit:

Ik heb een voorgevoel dat de link niet helemaal werkt. Ook weet ik niet wat voor software hij vrij geeft, vandaar dat ik de link even weg poets

@ F_J_K:
Ik weet niet als het een update betrof, de link heb ik maar even weggevaagd.

[ Voor 99% gewijzigd door Outerspace op 09-12-2008 14:30 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Outerspace, als je die link aanklikt zie je dat het alleen een update betreft. En de rest vd hits is zegmaar niet bedoeld voor het forum ;)

Open deur: ik neem aan dat je al een en ander hebt geprobeerd, http://www.adobe.com/products/indesign/ werkt niet? Digitale duurzaamheid FTW.

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 09-12-2008 13:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Witte
nee, op de adobe-site alleen verwijzingen naar de nieuwe versies...

Houdoe

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik bedoel dus: heb je de nieuwste versie al geprobeerd, kan die geen oudere fileformaten openen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Why should I upgrade to Creative Suite 4?
By upgrading to Creative Suite 4, you stay on the cutting edge by taking advantage of significant improvements in workflow and efficiency, along with improved features and integration. Plus, when you upgrade to Creative Suite 4, you can still import files from earlier versions.
Dus upgraden is een mogelijkheid :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Noork
  • Niet online
Staat er op de ftp van adobe ook niks?

[edit]
ja dus, http://www.mirrorservice....b/adobe/indesign/win/2.x/

[ Voor 55% gewijzigd door Noork op 10-12-2008 10:54 ]

• Witte
het gaat niet om bestanden te openen, maar om een gecompileerd script, dat met de InDesign 2 scripting library gemaakt is. Dat script creeert uit een access-database een catalogus in InDesign.

Ik begrijp ook wel dat CS4 verder is geëvolueerd dan 2.0, en dat je in die nieuwe versie waarschijnlijk ook 2.0 bestanden kan openen. (overigens is dat niet altijd even logisch bij Adobe)
GEWELDIG!!!

[ Voor 25% gewijzigd door Witte op 10-12-2008 17:23 ]

Houdoe

Pagina: 1