Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

List met B), maar dan zonder smiley

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik zie het best vaak gebeuren dat men een list maken door te typen:
A) blablabla....
B) blablabla
C) blalablalla...
Idd. Je ziet dus dat de B) een smiley wordt. Nu weet ik wel dat er ook list tags zijn om te gebruiken, maar lang niet iedereen gebruikt ze ook. Het gebeurd overigens niet met lowercase.

Kan hier dus niet iets op verzonnen worden. Bijv. een script dat een list-patroon kan inzien (zoals hierboven gedaan is) en dan kan omzetten naar het list object ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door Zerora op 09-12-2008 11:15 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

[nosmilies] tekst [/nosmilies]

Is toch voldoende ? Daarnaast ziet je lijst er zo niet uit.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2008 11:17 ]

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:01
De nosmilies-tag

Syntax: [nosmilies] tekst [/nosmilies]

Attributen: geen

Gebruik: voorkomen dat bepaalde teken-combinaties in een tekst als smiley geparsed worden

Alias: in plaats van [nosmilies][/nosmilies] kan je ook [nosmileys][/nosmileys] gebruiken

:+

[ Voor 3% gewijzigd door asfaloth_arwen op 09-12-2008 11:18 ]

Specs

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024

A) blablabla....
B) blablabla
C) blalablalla...

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ja, kijk. Ik ben wel bewust van die tags, maar die tags wordt te weinig gebruikt door andere mede GoT'ers waardoor die RML tags hun waarde min of meer missen.

Check bijv. deze reactie op de frontpage:
seal74 in 'nieuws: Torrentsite ontvlucht Nederland na druk Brein'

@hieronder,
Ga er maar eens op letten. Het gebeurd vaker dan je zou denken. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Zerora op 09-12-2008 11:24 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Hoevaak gebruik je nou B ) in een lijst ? ik heb het eigenlijk nog niet eerder voorbij zien komen.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Catagorie user-error imho. Hoe moeilijk is het om je reactie achteraf even na te kijken om te zien dat je je lijstitems iets moet aanpassen om de smiley te voorkomen? Als je iets typt, op versturen drukt en vervolgens het daarbij laat, is het gewoon je eigen domme fout hoor.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

idd user error

maak dan gewoon
a- tekst
b- tekst
c- tekst

of

a. tekst
b. tekst
c. tekst

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Gewoon de [list]-tag gebruiken?
  1. test
  2. test
  3. test
code:
1
2
3
4
5
[list=A]
[*]test
[*]test
[*]test
[/list]

• Dirk

Dirk

Dat doet een luie user niet. Maar ik zie ook niet in waarom je fouten van luie users moet afvangen, devtijd kan nuttiger gebruikt worden. Wat mij betreft is dit een wont-fix.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-11 12:49

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

* MueR eensch is met Erkens, DirkW en alle anderen die mompelen dat luie users het zelf maar moeten doen.
Gewoon het GIGO principe hoor.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Een luie user zal ook niet die letters+haakjes enzo typen, die zal gewoon een lijstje met termen typen gescheiden door enters, de hele zooi selecteren en op Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/toolbar/list_num.gif of Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/toolbar/list_bullet.gif drukken ;)

• Dirk

Dirk

Dat is ook weer een extra handeling en vereist wat nadenkwerk vooraf, het soort users waar we het hier over hebben is daar ook nog te lui voor (of zelfs te dom). Die willen gewoon een reactie inkloppen, op verzenden drukken en wegwezen, die doen niets met die fancy knopjes waar ze eerst van moeten uitzoeken wat ze doen en hoe ze dat doen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

en wegwezen
inderdaad, typisch een geval van je eigen reactie niet even nalezen na plaatsing :/
otoh is de B)-combo voor een smiley natuurlijk ook niet echt handig, maar wel een gegeven waar we mee moeten leven. WONTFIX

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.