Allereerst het voorbeeld.... Update: niet meer beschikbaar, zie onderaan voor oplossing
Wat is het probleem: de divs moeten gelijke lengtes krijgen
Wat lukt niet / wat geprobeerd:
- Faux columns, waarom? Omdat die een backgroundimage gebruiken en dat kan hier niet op de overkoepelende div. Dit is maar een voorbeeld, maar in de werkelijke website worden het achtergrondsafbeeldingen + breedtes enzo die kunnen gaan varieren (ik heb diverse dingen geprobeerd met faux, maar of ik doe het fout, of 't werkt niet zoals ik het hier wil). Met faux gebruik je een vaste achtergrond en dat kan hier niet.
- Gespeeld met heights, min-heights, divs met clear:both etc...
- Google gezocht, maar 99% komt met faux terug... dus misschien mis ik daar iets, maar die oplossing lukt niet
Nu denken jullie inderdaad: weer zo 1tje!
Yups
, maar ... na tig topics doorgegekeken te hebben en die oplossingen geprobeerd (9/10 faux), lukt het nog niet. Ik wil eigenlijk geen javascript gebruiken, alleen css.
De kolommen zijn variabel in hoogte, wat het nog makkelijker maakt.
Iemand ideeën?
Wat is het probleem: de divs moeten gelijke lengtes krijgen
Wat lukt niet / wat geprobeerd:
- Faux columns, waarom? Omdat die een backgroundimage gebruiken en dat kan hier niet op de overkoepelende div. Dit is maar een voorbeeld, maar in de werkelijke website worden het achtergrondsafbeeldingen + breedtes enzo die kunnen gaan varieren (ik heb diverse dingen geprobeerd met faux, maar of ik doe het fout, of 't werkt niet zoals ik het hier wil). Met faux gebruik je een vaste achtergrond en dat kan hier niet.
- Gespeeld met heights, min-heights, divs met clear:both etc...
- Google gezocht, maar 99% komt met faux terug... dus misschien mis ik daar iets, maar die oplossing lukt niet
Nu denken jullie inderdaad: weer zo 1tje!
Yups
De kolommen zijn variabel in hoogte, wat het nog makkelijker maakt.
Iemand ideeën?
[ Voor 13% gewijzigd door reddevil op 09-12-2008 14:08 ]