Toon posts:

Welk CMS bevat statische blokken?

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor een grote website ben ik op zoek naar een opensource CMS waarmee het mogelijk is om statische content (blokken) aan te maken en deze te koppelen aan pagina's. De statische content moet gebruikt kunnen worden bij meedere pagina's.

Volgens mij bevat Joomla deze functionaliteit, maar ik vind persoonlijk Joomla een niet zo'n prettig CMS om mee te werken, veels te lomp en groot. Zijn er naast Joomla nog andere CMS'en die deze functionaliteit bieden?

Ik ben ervan op de hoogte dat de website http://www.cmsmatrix.org een overzicht biedt van alle CMS systemen, maar aangezien deze geen informatie biedt over welke cms systemen statische blokken ondersteunen, vraag ik jullie hulp. Anders moet ik 100 cms systemen gaan downloaden en testen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 10:33:
Ik ben ervan op de hoogte dat de website http://www.cmsmatrix.org een overzicht biedt van alle CMS systemen, maar aangezien deze geen informatie biedt over welke cms systemen statische blokken ondersteunen, vraag ik jullie hulp. Anders moet ik 100 cms systemen gaan downloaden en testen....
Wat was er niet duidelijk aan RobIII in "Welk CMS bevat statische blokken" :?
Again; in de Devschuur hebben we het over zélf maken en ik zie niet wat je topic met WEB noch PRG te maken heeft (Waar hoort mijn topic?). Daarbij kun je prima zelf zoeken; ook al houdt dat in dat je wat moeite zult moeten doen. Ik neem aan dat je nog meer eisen hebt en dat je die "100 cms systemen" dan wel kunt reduceren tot een stuk of 5 :? Gooi een aantal resultaten in Google; bekijk de features, maak een vergelijking voor jezelf en leef je daar op uit. Dan moet je prima een CMS kunnen vinden dat voldoet aan je eisen met niet al te veel moeite.

Verder: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 09-12-2008 10:39 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.